Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

mave og røv!!
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 21:30

Er ved at være godt træt af det hele, ikke fordi jeg har haft nogen besværligheder de første mange måneder. Men de er ved at komme.

Det tager ca. 10 min. at tage sokker og det samme med sko, det er lige som om der er noget der sidder i vejen på midten. Og ikke nok med det så kan man ikke se forskel på hvad der er maven og hvad der er røven længere, uover at røven sidder lidt længere nede . Patterne er vokset til overstrørrelse, hvilket manden synes er enormt hyggeligt . Har været ude og cykle og tog også lige en tur op og ned af trapperne, men bette skid vil ikke ud endnu, er også kun i uge 37 så det er måske lige tidligt nok. Der måtte ellers gerne ske noget så jeg kan få krop tilbage, godt nok i en mere slasket form, men det kan der da rettets op på.

Men ja der nogen der har det ti gange så slemt, så hvad vil med dette. ikke en dyt skal nok holde mine humørsvingninger for mig selv en anden gang .

P.s. Det hjælper altså på humøret, i andre skulle prøve.

Hilsen Byg

0
0
Svar på denne tråd

årh din stakkel
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 08:28

Bare husk på hvorfor du ser sådan ud - det går over igen, og det endda om ikke så længe

Pøj pøj med det

Christel

"snooorrrk, zzZ, snooork, zzZ"
0
0
Svar på denne tråd

Kender det!
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 11:53

Jeg er i dag 29+5, og der er altså også noget de har sat sig på tværs! Det er næsten umuligt for mig at få skoene på - det er i hvert fald slut med at binde snørrebåndende.

Jeg har så godt nok ikke fået mega bryster og røv, men nøjes indtil videre med at have taget 3 kg på. Men det er som om at der sidder 10kg kn på maven, for min røv og lår er blevet mindre, så det har vidst bare flyttet sig.

Derudover et mit ene led i bækkenet begyndt at brokke sig, så nu er det slut med at gøre rent, muge hos hesten og madlavningen skal helst ikke tage for lang tid..

jeg beklager mig ikke, jeg kender bare godt fornemmelsen af at der sidder noget i "vejen".

Og gud hvor kan jeg næsten ikke vente mere før lillefisen kommer ud..

Julie

Termin 17.april 2008 med barn nr.2

0
0
Svar på denne tråd

Mave og røv
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 12:17

Næææh du er skam ikke den eneste

Jeg er begyndt at daffe ud med skraldet og efter posten i bare tæer.....Gider ikke døje med at bukke mig for at tage sko/støvler på mere.

Bare det at rydde op efter de 2 andre unger kræver MEGET tid og energi fordi alt blodet løber til hjernen i en rasende fart og man er jo helt stakåndet når man igen rejser sig.

Oprydning foregår på alle 4 med legetøjskassen skubbende foran det er bare satans svært på et gulvtæppe når kassen ikke har hjul

Kom UUUD unge....NUUUUUU

venlig hilsen
RikkeAnd

Victor 14. juli 2002

Mille 20. september 2006

termin den 16. februar 2008

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider