Hejsa alle i kloge h'ænder
endnu en gang søger jeg jeres hjælp og vejledning. 
jeg har altid set mig selv som heldig fordi jeg ikke har haft alverdens med bivirkninger i min graviditet, men jeg tror måske jeg har fået lidt nu 
jeg er i uge 27, og for første gang i hele min graviditet, fik jeg det rigtig dårligt. i 10 min var jeg bare svimmel og kvalm og havde jeg rejst mig op, var jeg helt sikkert gået i gulvet. 
jeg havde total hjertebanken, og selvom jeg sad og broderede på noget stramaj, blev jeg nødt til at ligge mig helt flad ned på gulvet og forsæge at trække vejret godt ned i maven.
jeg havde slet ikke ondt nogen steder, men det var bare som om pusten blev taget helt fra mig i en kort periode, og bagefter forsvandt det bare lige så hurtig som det kom.
i timerne efter har jeg bare været overtræt og tog lige en lur på sofaen, men kunne ikke rigtig få sovet, for baby begyndte bare at kaste sig rundt i maven i en halv times tid.
jeg forsøgte berolige den med at nynne lidt for den og stryge maven lidt, som jeg plejer, men der er stadig godt med liv.
Nu er jeg bare rigtig kvalm og har kastet op 2-3 gange nu. jeg drikker en masse for ikke at dehydre, men må ærlig indrømme det meste kommer op igen.
jeg har ringet til doktormanden og skal derind i morgen eftermiddag. han var så sød at dobbelbooke en tid, så jeg kunne få det tjekket med det samme, men er der nogen af jer der har haft sådanne svimmelture, som bare vare ganske kort tid for derefter at være kvalm nogle timer senere ???
jeg finder det lidt skræmmende og må ærlig indrømme at jeg er lidt nervøs for jeg havde ikke regnet med sådan en omgang midt i det hele 
så gode råd modtages med kyshånd
de kærligste hilsner
en kvalmende træt Mithril