du reagere lige som mine 3 store piger på 12,15 og 18 da de fik at vide at de skulle være storesøstre.....
det er dejligt at I bliver så glade, det betyder rigtig meget for os mødre.
2 af mine piger skal/vil også med til fødslen som finder sted om ca. 1 måned , jeg regner med at de "bare" skal være der , ikke på sin vis stå med noget ansvar andet end det de selv føler naturligt, f.eks at give mig noget at drikke eller en kold klud i ansigtet. hende på 15 vil så også gerne tage billeder, og det er ok , vi kan jo sortere i de mest ublufærdige bagefter.
under graviditeten er det altså super dejligt at få lidt hjælp, til f.eks vasketøj, støvsugning el.lign. Ikke at I store skal være rengøringskoner men det er besværligt både i starten af gravididteten hvor man måske har kvalme og brækker sig og til sidst hvor man er stor og tyk og så er det rart med hjælp.
ellers vil jeg sige at du og din mor måske kan låne en fødefilm hos jordemoderen eller via biblioteket og så læse nogle bøger om graviditet og fødsler.
vil du vide hvordan mathilde på 15 oplevede fødslen af hendes lillebror, må du gerne kontakte hende via PB måske først i marts, så kan I jo skrive lidt sammen via beskeder.
mvh
trilsens mor
med lillebror i maven - termin 29 feb. 2008