Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Jeg skal være storesøster!
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 23:57

Ih, jeg er så glad.

Min mor har lige fortalt mig, at jeg skal være storesøster


Jeg glæder mig helt sindssygt, for jeg har altid været enebarn..


Jeg har brugt det meste af dagen på at små hulke, og det er nok ikke helt gået op for mig endnu


Men jeg har så fået lov til at være med til fødslen, det bliver så stort.


Men mit spørgsmål lyder egentlig på, hvad jeg kan gøre for at hjælpe hende bedst muligt igennem det hele.

Jeg vil rigtig gerne høre fra alle jer mødre, om hvad I syntes jeg kan gøre for hende, selvom jeg nok vil bruge det meste af tiden på at ryste af nervøsitet og tude helt vildt


Lige nu flyver det hele rundt i hovedet på mig, og jeg er bare så glad.



0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 10:14

Det var da dejligt. Når du spørger hvad du skal gøre, er det så under fødslen du mener?

Hvis ja, så kommer det jo lidt an på hvor gammel du er.

Men egentlig tror jeg bare du skal tage det som det kommer . Fødsler er meget forskellige, til min den ene var det rart lige at komme i et varmt badekar, som var på fødestuen,( jeg fødte ikke i vand). Så måske du kan fylde badet hvis hun har lyst, og hvis jordemoderen lader hende. Ellers kan du stå klar med lidt at drikke, hvis hun har lyst. Og have et kamera med til billeder af den lille.

Mest af alt skal du forberede dig selv på, at se din mor i smerter.

held og lykke med det, der kommer sikkert mange andre forslag.

tanja


Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd
 
 gfghfghgfh
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 11:06

du reagere lige som mine 3 store piger på 12,15 og 18 da de fik at vide at de skulle være storesøstre.....

det er dejligt at I bliver så glade, det betyder rigtig meget for os mødre.


2 af mine piger skal/vil også med til fødslen som finder sted om ca. 1 måned , jeg regner med at de "bare" skal være der , ikke på sin vis stå med noget ansvar andet end det de selv føler naturligt, f.eks at give mig noget at drikke eller en kold klud i ansigtet. hende på 15 vil så også gerne tage billeder, og det er ok , vi kan jo sortere i de mest ublufærdige bagefter.


under graviditeten er det altså super dejligt at få lidt hjælp, til f.eks vasketøj, støvsugning el.lign. Ikke at I store skal være rengøringskoner men det er besværligt både i starten af gravididteten hvor man måske har kvalme og brækker sig og til sidst hvor man er stor og tyk og så er det rart med hjælp.


ellers vil jeg sige at du og din mor måske kan låne en fødefilm hos jordemoderen eller via biblioteket og så læse nogle bøger om graviditet og fødsler.


vil du vide hvordan mathilde på 15 oplevede fødslen af hendes lillebror, må du gerne kontakte hende via PB måske først i marts, så kan I jo skrive lidt sammen via beskeder.


mvh


trilsens mor

med lillebror i maven - termin 29 feb. 2008


mk-foto.gallerisider.dk 10*15 = 15,-

billeder af hunde heste kat og andre dyr


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 12:53

Jeg er 16


Ja, det var mest fødslen jeg tænker på, jeg har jo aldrig været med til sådan noget før


Jeg er så heldig at være i familie med en jordemoder, som har lovet at give mig en masse info.


Men det er vel egentlig bare at være klar til at gøre alt det hun beder mig om.



Jeg glæder mig så meget til at jeg skal være storesøster


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor fantastisk!!!
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 15:07

Stort TILLYKKE!!!!


Hilsen Camilla.


Vores 3 små shetlændere, Trunte, Harley og Oba, lånes ud;

er det DIG, der skal låne dem?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider