Vi bruger babyolie (fra Coop) og en neglebørste til at få bugt med Isabellas arp, som er blevet rigtig meget bedre! Men hun har jo så heller ikke så meget hår endnu.
Selv har jeg haft hovedbundsproblemer siden puberteten, og eneste shampoo, jeg kan bruge er sanex skælshampoo - ellers klør det forfærdeligt. Tidligere købte jeg skælshampoo fra Bodyshoppen, men det kunne min økonomi ikke klare, da jeg kom på su - og sanex'en har holdt ved siden.
Mht. problemer med sæbe i øjnene, så prøv med et par svømmebriller - dog sidder elastikken og holder håret inde bag på hovedet, men der hvor den ikke er bliver jo skyllet og så kan I skylle de sidste rester ud bagefter, hvor sæben fra det øverste af håret er skyllet ud. Det kan endda være, at det så bliver endnu sjovere at være i bad 