Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Arp, skel m.m.
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 15:41

Ja hvad gør I


Jeg har en datter på 2 år som har døjet med det siden baby. Det er dog blevet meget bedre, men hun er stadig MEGET tyndhåret i toppen og har en del brune pletter.....

Kom gerne med et godt råd. Jeg har prøvet olie og mit sidste hit var noget olie fra frisøren mod skel m.m. Det er faktisk det eneste som pt har virket godt på hende


Søger en rytter til at ride mine hypper engang imellem!! Skriv en besked!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan få
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 15:55

noget shampoo mod arp og skæl på apoteket der hedder Sasha. (kan ikk huske hvordan det staves).


Mvh. Bodil


Mor til to vidunderlige piger ;-)


Freya 16.05.03

Frida 17.02.07

Blob i maven 1.4.08

"Livet leves forlæns, men forstås baglæns"

Søren Aabye Kierkegaard


www.123hjemmeside.dk/ familienkauffmann



0
0
Svar på denne tråd
 
 Klart - apoteket
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 17:39

Der findes faktisk flere forskellige slags shampoo imod det, så alle fås på apoteket - og det virker.


Det er synd i ikke har fået bugt med det da hun var mindre, flere kommer til at lide af det resten af livet.


Men mon ikke i kan få styr på det med en shampoo imod det - det har i hvert fald virket for vores datter som led af det indtil hun var ca. 1 år - nu er der heldigvis ikke noget.


Min venindes pige som snart bliver 9, lider stadig af det



Christel

"snooorrrk, zzZ, snooork, zzZ"
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 21:25

Har tit tænkt på shampoo mod det, men hun er virkelig dårlig til, at få vasket hår. Hun læner hoved frem, får vand/sæbe i øjnene og tuder så helt vild. Ville vente til hun er blevet bedre til, at holde hoved tilbage... (er blevet meget bedre)


Søger en rytter til at ride mine hypper engang imellem!! Skriv en besked!




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 22:11

en god omgang i svømmehallen det er bare et hit herhjemme....noah har intet mere men det kommer nok... Men første gang vi var til babysvømning så var han helt "opløst" og så kunne vi fint "skrælle" det af..

Der var intet synligt at se da vi tog derind og blev helt flov da jeg så hvor hvid han var i hoved bunden....



Knuser Annette

Drøm sødt min elskede Octavia
0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 08:22

Celina blev lagt på maven på puslepuden. Så gjorde jeg en engangsvaskeklud våd og kørte den i cirkler (forsigtigt) ovenpå arpen. Dette styrker blodcirkulationen i hovedbunden, som skulle være med til at komme af med arp.


Efter dette smurte jeg et tykt lag fed olie på arpen og lod det sidde. Nogle gange kunne jeg pille tykke skårper af efter 10 min. Men du må ikke pille med mindre de sidder løst, da det godt kan gøre ondt.


Men altså en god omgang hovedbundsmassage skulle være rigtig godt. De må gerne blive lidt røde der hvor du massere med kluden


Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang.

Rumle a.k.a. skumfidus, nu med navn : Celina

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke rart.
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 21:11

Victor har også en del skæl og arp. Har smurt hans hovedbund i olivenolie og så har han sovet me det natten over, så om morgenen har jeg puttet shampoo i først, og så skyllet det hele ud bagefter.evt. brug en tættekam.


DET virker hos os ihvertfald ;-)





Kærlig hilsen : Regitze Vanmann, (fødte Victor D.24/11-2007)

0
0
Svar på denne tråd
 
 arp og shampoo
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 01:51

Vi bruger babyolie (fra Coop) og en neglebørste til at få bugt med Isabellas arp, som er blevet rigtig meget bedre! Men hun har jo så heller ikke så meget hår endnu.


Selv har jeg haft hovedbundsproblemer siden puberteten, og eneste shampoo, jeg kan bruge er sanex skælshampoo - ellers klør det forfærdeligt. Tidligere købte jeg skælshampoo fra Bodyshoppen, men det kunne min økonomi ikke klare, da jeg kom på su - og sanex'en har holdt ved siden.


Mht. problemer med sæbe i øjnene, så prøv med et par svømmebriller - dog sidder elastikken og holder håret inde bag på hovedet, men der hvor den ikke er bliver jo skyllet og så kan I skylle de sidste rester ud bagefter, hvor sæben fra det øverste af håret er skyllet ud. Det kan endda være, at det så bliver endnu sjovere at være i bad



Mette


Isabella Molly - 15. juni 2007


Jeg skal giftes 12/7-08


pænt, tæt, 133 liters akvarium til salg - Kbh Ø


OBH glattejern sælges - fejlkøb - aldrig taget ud af æsken

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mellissa
Forfatter: 
Dato:  05-02-2008 23:58

Mellissa har lavet en speciel creme mod ARP og skællet hovedbund. du kan finde den i deres baby serie og den er økologisk og skulle være lavet på naturprodukter. har ikke selv nogen erfaring med cremen, men har bare set den, da jeg bruger mellissa serien til mig selv. måske det kunne være en hjælp.


Truelslund Hundecenter
lille hyggelig hundepension v. Juelsminde
0
0
Svar på denne tråd
 
 aftenen inden sengetid
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 20:22

smører i det angrebne område godt ind i smør. Et ordentlig lag. Næste morgen kan du tage en kam og forsigtigt rede det hele ud. så har det løsnet sig fra hovedbunden. DET VIRKER!


Fjordhest er bedst!


Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider