Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Erfaringer hos fotograf søges
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 10:17

Hejsa alle i dejlige h'ænder


Tja jeg er ved at overveje at bestille tid hos en fotograf til at få taget nogle flotte mavebilleder, når vi kommer lidt længere hen og maven er lidt større og rundere.


men jeg ville rigtig gerne høre om der er nogen af jer der havde nogle erfaringer med dette ?? hvad skete der ?? hvordan var det ?? og blev jeres forventninger opfyldt??? og ikke mindst, hvad koster det for det du/i fik lavet


jeg kunne selvfølgelig få kæresten til at tage billederne men han har altså bare ikke nogen fotografisk sans (får altid klippet hovedet eller halvdelen af kroppen af ) han har lidt svært ved at se det kreative i den slags ting, og det er jo lidt svært at tage billederne selv.


Plus så forventer jeg at en fotograf kan dirigerer mig lidt med hensyn til opstilling og den slags så billederne bliver ekstra gode (er det ren utropi??)


en anden fordel er at fotografen kan redigere lidt billederne (i hvert fald bedre end jeg selv kan)


så be om lidt erfaringer og rådgivning


de kærligste hilsner

Mithril




"It does not do to dwell on dreams and forgot how to live" - Dumbledore

Man kan ikke købe engle

Men man kan møde dem !!

www.magicdjango.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fik selv taget nogel
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 12:47

Jeg fik selv taget nogle mave fotos da jeg var i 33 uge med mit første barn.

.

Af råd til udseende er følgende kort:

  • Sørg for at dit tøj ikke laver mærker på din krop inden fotooptagelse.
  • Sørg for lidt sminke og flot hår.
  • Sørg for ingen ujævnheder i din solbrændthed fra i sommers/solarium (stropper, hvide baller osv).
  • Sørg for at hår er fjernet de steder du ikke ønsker dem (bikinilinie, under armene osv) på en sådan måde der ikke er efterladt røde mærker.

Jeg fik kun taget sort/hvid fotos. De bedste var dem uden tøj på overhovedet og med mørk baggrund (fik taget i februar mdr så var lettere bleg ). Jeg fik taget nogle hvor jeg lå ned, henslængt over nogle puder o.lign. Ikke godt... Maven flød ud og jeg lignede en strandet hval som lå på ryggen, på trods af at jeg havde en ok pæn gravid krop. Så fik jeg taget hvor jeg stod op, iført et stramt sort stof rør fra under armene til midt på skinnebenene. Det blev godt. Et billed min mand har til at stå på hans arbejdsbord.

.

Af flere detaljer kan du fx se denne hjemmeside Birgit Skou fotografi det er hende der har lavet mine billeder. Der er ikke meget at gå efter som gravid, men tror de fleste fotografer har ideér.


Med venlig hilsen

Lena


GRATIS RIDNING TILBYDES

I 8464 OMRÅDET

se min præsentation


www.minimule.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fotograf......
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 13:56

Jeg fik taget nøgen-mavebilleder... og de blev super flotte.

Lena har beskrevet meget godt hvad du skal tage højde for mht. mærker på kroppen ;-)


Ellers er det bare at smide hæmningerne og ja det er pisse svært hvis man tager alt tøjet af ;-).

Fotografen skal nok komme med forslag også....


Jeg havde sort baggrund og gulv.


Kom også gerne med forslag til billeder selv, find nogen på nettet og print dem ud du synes om.


Jeg brugte http://www.rikkefrese.dk


Jeg bar maven flot og fik taget dem i uge 37



Mange hilsener Ann-Rikka :-) Hesten Jossie sælges, se præs.


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tusind tak :o)
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 22:21

Hejsa begge 2


tusind tak for jeres gode råd


det har virkelig givet blod på tanden og jeg er allerede begyndt at kigge billeder på nettet, for at se hvad der lige fænger


tusind tak for hjælpen


de kærligste hilsner

Mithril


"It does not do to dwell on dreams and forgot how to live" - Dumbledore

Man kan ikke købe engle

Men man kan møde dem !!

www.magicdjango.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 08:16

Jeg kan kun anbefale tina-tossen herinde fra.

Da hun var ude og tage billeder af kæresten og jeg var det første gang hun tog billeder af en gravid mave, men jeg er helt bestemt glad for dem!


Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang.

Rumle a.k.a. skumfidus, nu med navn : Celina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider