Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Ondt i maven!
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 12:54

Hej Alle

Jeg er gravid med mit første barn i uge 21. Jeg har de seneste dage haft rigtig ondt i min mave. Den er meget øm og hård og det gør vanvittigt ondt, når jeg hoster o.lign. Det samme, hvis jeg bøjer mig for at tage noget på gulvet og sådan. Kan ikke rigtig vurdere, om det er livmoderen eller mavemusklerne, der er ømme. Det skal siges, at maven ikke er særligt stor.

Vil blot høre fra nogle af jer "erfarne gravide", om det er normalt eller om det er noget jeg skal få nogen til at se på. I dag er jeg blevet hjemme fra job, da vi har haft rigtig meget at se til på det sidste og jeg sover meget dårligt om natten, da jeg vågner hver gang jeg skal vende mig, fordi jeg er øm. Ved ikke,om det kan skyldes lidt overanstrengelse?

Mange hilsner

Anette

Stutteri Nørkær

Ministutteri med avl af shetlandsponyer!

Lige nu to skønne hoppeplage (helsøstre til salg)

Forventet stg. h.h.v 85 og 90 cm

0
0
Svar på denne tråd

erfaren og erfaren
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 14:41

er jeg nu nok ikke,

men hvis jeg var dig ville jeg ringe til doktormanden og få ham til at kigge lidt på dig.

jeg havde selv en lille skræmmetur omkring uge 19, hvor jeg var virkelig øm ovre i den ene side. min læge tog mig heldigvis alvorlig da han ved hvor glad vi begge er for denne graviditet. så han var rigtig grundig.

smerterne kan være alt fra blærebetændelse, til overanstrengt bækkenbund og moderkageløsning. (i sidste tilfælde er der ikke noget at gøre)

i mit tilfælde viste det sig heldigvis kun at være et overanstrengt bækkenbund, men hvor er det dog dejligt at få det tjekket så man ikke behøver at gå og bekymre sig om lille pjevs derinde har det dårligt derinde.

heller en gang for meget til doktormanden end en gang for lidt

held og lykke med baby

de kærligste hilsner

Mithril

"It does not do to dwell on dreams and forgot how to live" - Dumbledore

Man kan ikke købe engle

Men man kan møde dem !!

www.magicdjango.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 20:35

Det tror jeg, jeg vil gøre så. Man føler sig bare lidt dum, hvis man kontakter ham for "ingenting". Vidste jo ikke, om det var noget, der altid hørte graviditeten til.

Mange hilsner

Anette

Stutteri Nørkær

0
0
Svar på denne tråd

det kan også
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 10:50

være plukveer, men de må ikke gøre ondt, men de kan komme af anstrengelse, hosten og nysen, men må ikke gøre ondt...

mine plukveer føltes således:

maven blev hård og spændstig, og det føltes som om at alt ligge strammede en gang, det varede ikke ret langtid, men jeg havde dælme mange af dem i anden graviditet, ved den første mærkede jeg dem slet ikke....

det kan også være blærebetændelse og værre ting, du skal tænke på at du har noget i maven som gør at ting du normalt føler i din mave, føler anderledes nu...

jeg tror dog det er dine plukveer, men gå lige til lægen ikke

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

www.123hjemmeside.dk/stellajakobsen

0
0
Svar på denne tråd

Har snakket med lægen i dag
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 11:24

Han mener uniddelbart, at det er fordi livmoderen vokser så meget pt. Samtidig har der været lidt rigeligt stress, da der har været meget arbejde + vi skal en del herhjemme. Dårlig kombination! Så der er dømt hvile ugen ud og hvis det så ikke er bedre på mandag skal jeg lige undersøges nærmere...

Stutteri Nørkær

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider