Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

2. gangs fødende - kolbøtte, hvornår???
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 11:44

Til alle der er 2 gangs eller mere fødende. Hvornår vendte jeres barn sig med hovedet ned ad?

.

Går jævnligt til undersøgelse grundet andre graviditets problemer. Har spurgt flere gange div læger og jordemødre, men ingen kommer med et konkret svar. Har igen idag været til undersøgelse, og nu virker det altså til at det er ved at være tid. Ikke sagt direkte, men mellem linierne.

.

Er i uge 34 med en "lille" gut på 2500 gram. Så pladsen bliver jo også snart meget trang.

Med venlig hilsen

Lena

GRATIS RIDNING TILBYDES

I 8464 OMRÅDET

se min præsentation

www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

sdgsdfg
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 12:17

mine to piger, nr. 2 og 3 vendte sig først til aller allersidst.

mathilde ganske få dage før terminen og karoline ca. 14 dage før ( karoline stod aldrig fast med hovedet). Det skal lige siges at de vejede hhv. 3950 og 4450 ved fødslen så de var heller ikke små. Til gengæld blev det vurderet at jeg havde godt med plads.

der blev snakket udvendig vending men det blev ikke nødvendigt.

jeg er p.t i uge 35 + 4 og jeg tror at lillebror vender nedaf, men det er ikke konstateret hos læge eller jordemoder endnu. i min vandrejournal står der bare "?" ved fosterstilling.

Jeg var til læge idag men han kunne ikke helt vurdere om hvilken vej han står. han blev ved jordemoderen i uge 31 vurderet til 2400 gram og idag uge 35+4 vurderes han til 2900 -3000 gr.

mvh

trilsens mor

med lillebror i maven termin 29 feb.

mk-foto.gallerisider.dk 10*15 = 15,-

billeder af hunde heste kat og andre dyr

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 12:19

hej den skal helst stå med hovede nedad i 36 uge fik jeg af vide gik nemlig til extra scanning fordi jeg fødte mit første barn ved kejsersnit da han stod med hovedet op ellers vil de forsøge og vende den lille rundt men det skal helst være så sent som muligt da det kan sætte fødselen igang det var hvad de sage til mig min vendte sig i 30 uge

0
0
Svar på denne tråd

sorte 1 - både ja og nej
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 12:34

ifølge dette link

www2.netdoktor.dk/testdigselv/ udvikling.asp

er det korrekt hos 1.gangs fødende at barnet helst/som regel lægger sig i hovedstilling i uge 36, men der står ved 2. el. flergangsfødende sker det op til uge 38......

mvh

bonnie

trilsens mor

mk-foto.gallerisider.dk 10*15 = 15,-

billeder af hunde heste kat og andre dyr

0
0
Svar på denne tråd

:::::::::::::::::::::::::::::::
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 14:51

Min datter lå med hovedet ned af de sidste mange uger, men min JDM sagde at det nødvendigvis ikke var sådan, mange gange vendte de sig først til sidst.

Vh.Susanne.

Mor til guldklumperne:

Kian 29/02-04

Emily 04/10-07

"Det er ikke den erfarne træner,der kan få en hest til at optræde,det er den erfarne træner,der kan få en hest til at ønske at gøre det."

0
0
Svar på denne tråd

takker for svar
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 20:57

takker mange gange for jeres svar.

Med venlig hilsen

Lena

GRATIS RIDNING TILBYDES

I 8464 OMRÅDET

se min præsentation

www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 14:34
skal også til scanning i uge 37, da den første kom med rumpen først.

Jordmor sagde til mig at hvis ikke ungen lå rigtigt der ville de lave kejsersnit, fordi det andet ikke var godt af en eller anden grund jeg ikke lige kan huske.
Men jeg håber jo stadig at den bette vender sig om til tiden.

Hyggehejsa
Renana

Fyldt af glæde... nyder vi vores dejlige søn og venter på den næste dejlige unge som har meldt sin ankomst til april!
0
0
Svar på denne tråd

bvfxgnmjgul
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 21:34

de sage til mig at de har sværet ved og vende dem efter uge 36 og jeg gik til den sidste scaning i uge 36 da chancen der efter var lille for den igen vendte sig skal lige sige jeg fødte i uge 38 og igen ved kejsersnit men det var ikke fordi den lille vendte forkert men fordi han blev meget dårlig tror det er meget forskelligt hvad de mener rundt omkring i landet men hvis de er tvivl så scander de dig så snart du ankommer til fødegangen den aftale havde jeg med dem skulle bare huske og sige det når jeg kom du kan stole på de nok skal finde ud af om det er et hovede eller en mølle der kommer først det kan de næsten altid mærke min søster skulle føde ambulandt og hun anede ikke hendes baby vendte den forkerte vej men da de mærkede hvor åben hun var mærkede de en lille baby fod så hun fødte også ved kejsersnit og det var hendes 3 barn

0
0
Svar på denne tråd

Her vendte....
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 22:01

Bertram først rundt lige før jul og jeg havde termin 28 januar - det må jo så have været i uge 34-35 stykker.

Var også begyndt at blive lidt nervøs -så jeg forstår dig godt.

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

Anne vendte sig
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 21:28

12 dage før forventet fødsel - nemlig lige inden hun blev født.

Jeg havde havde ellers hjemmefødsel; men da hun ikke vendte rigtigt 2½ uge før forventet fødsel, fik jeg ikke lov. Var på sygehuset til to vendingsforsøg; men da det gjorde afsindig ondt og hendes hjertelyd faldt drastisk, så opgav de.

Men heldigvis vendte hun selv en tidlig morgen og blev så født 4 timer senere. :-)

Hilsen Tanja

Se min smukke tinker på min præsentation....

Og nu også med shetlænderne: Sandfords Hjalte, Sandets Musse,Tracy Bomlund, Tulle og Maggie i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider