Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Mavetræning...... Der VIRKER??
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 22:54

Kort og godt, er der nogen der kan oplyse om gode træningsmetoder til at få strammet mavsen op?


Jeg har en træls delle der nægter at skrumpe ind *S*






Den 1. august 2007 kl. 12:23

blev min skønne datter Emma født.


Knagerækker udarbejdes!

Se præsentation for yderligere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har en
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 20:42

kedelig version: Bliv ramt af RS virus, så hoster du så meget så længe, at du til sidst har en super stram mave!!

..ja ja, jeg sagde jo ikke den var sjov...

Ellers : dressur undervisning - nedsidning!!!



Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd
 
 winnie
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 20:44

Nåja okay, jeg efterlyste jo nogen træningsmetoder der virker, meeeeen RS virus er nok lige med på off-listen ;D


Mht. nedsidning dur det desværre ikke, min ryg tillader mig ikke nedsidning i længere tid...

Nå, andre ideer? :P






Den 1. august 2007 kl. 12:23

blev min skønne datter Emma født.


Knagerækker udarbejdes!

Se præsentation for yderligere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, så kan
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:13

jeg godt se...når du ikke gider !.. Ej spøg til side, hvis du i forvejen har bøvl med ryggen, så ville jeg kun træne med en fys., så man var sikker på at du fik trænet de rigtige muskler -både foran og på ryggen! Kan du muligvis få en henvisning fra lægen?



Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd
 
 mave træning
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:22

min svigerinde har opnået tydeligt resultat ved alm mavebøjninger, men ved ikke om det så er aktuelt med din ryg...



www.erfagruppensyd.dk


Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008


Udlånes:

RDH/hann. hoppe mave (foler i april ´08)


Sælges:
Kalliope

Aron

Arthur

Romeo

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mavetræning
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:37

Jeg skal prøve at se om jeg kan skrive denne øvelse ned, så den kan forståes den skåner nemlig ryggen..


Startposition:

- Lig på alle fire på gulvet.

- Hæv dine knæ 20 cm over jorden (sørg for at have ryggen helt lige, så du ikke buer hverken op eller ned ad)Numsen må gerne stritte lidt op i luften

Herefter har du udganspositionen

-Nu begynder du at hæve og sænke(vippe bevægelse) knæene ca. 20 cm.


Udfør øvelse så mange gange du kan og gentag 3 gange.


Den virker


En god træner kan få sin hest til at yde sit bedste, mens en suveræn træner kan få sin hest til at yde det bedste, fordi den selv vil !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pilates
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 23:45

min søde. Det virker og det er tillige godt for din ryg ! Bare kom igang, instruktion de første par gange tilrådes så man udfører øvelserne korrekt, det gir resultater :-)


Go arbejdslyst :-)


Beagle.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ned på maven
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 11:39

Ned på maven og ligge. Læg så underarme i gulvet og rejs dig op på tåspidserne.

Du skal nu støtte på underarme og tåspidser. Helst lige i kroppen.

Der ligger du så og små vipper lidt. Du ligger så længe du kan og så lige lidt længere. Gentag øvelsen et par gange.

.

Hvilken indvirkning den har på din ryg må du føle dig frem til.


Med venlig hilsen

Lena


GRATIS RIDNING TILBYDES

I 8464 OMRÅDET

se min præsentation


www.minimule.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 12:46

Jeg taker mange gange for de nyligt oplyst øvelser ;) Den med virussen er ligsom gået lidt i glemmebogen ;D Der er jeg, ja Winnie, for doven :P :D



TAK!






Den 1. august 2007 kl. 12:23

blev min skønne datter Emma født.


Knagerækker udarbejdes!

Se præsentation for yderligere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehe...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 20:32

doven??? Der er noget du har taget fejl af! Sygdommen gør det hele for dig!! At resten af kroppen så også bliver temmelig kvæstet, er så en anden sag

Held og lykke med projektet det kan kun blive godt for både mave og ryg!



Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider