Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Må man stadig anvende liftnet
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 23:00

Godaften :-)


Har hørt at liftnet ikke længere er sikker transport for et nyfødt barn, men at man istedet skal anvende autostol...


Er der nogen herinde der har mere forstand på dette?


Mvh Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 tilladt
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 08:23

Liftnet er stadig tilladt herhjemme, men frarådes på det kraftigste, da den kraft barnet vil blive slynget op imod nettet med, i tilfælde af en ulykke vil kunne slå det ihjel.


Hvis man gerne vil have barnet ligger ned den første tid kan man istedet anvende en boxette, der er det spændt fast i.


Maria

Mor til Silje 30.05.07

Skal giftes d. 10. maj 2008


Sommerdyne til voksi købes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 video af chrashtest
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 11:01

hej


jeg har en crashtest video af et barn i et liftnet, den siger alt - den kan jeg sende til dig hvis du vil. Den fylder godt nok lidt(7mb).


jeg har brugt autostol til Tilde siden hun blev født og det har fungeret uden problemer, selvom hun var en lille pomfrit på 2700 g og 47 cm.


helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 arnaq ..
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 12:53

Jeg vil gerne have videoen af crashtesten. Har aldrig sethvad der sker.


Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer.


Altid med på en lytter, eller et god råd.

Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen..
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 13:01

Er der ikke noget med, at det ikke er godt for dem at sidde i den stilling i en autostol i længere tid? Altså indtil de er x antal måneder.



Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 Crashtest
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 17:28

Jeg vil også rigtig gerne se den video. Har du MSN, for så kan du sende den der, tror nemlig ikke jeg har plads på mail'en til den :-)




MVH Tine Vejlstrup


Gravid med termin 5/4 2008


Masser af drengetøj sælges. Str 50-76, især meget i str. 62-68. Se præs for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 06:38

Piratos : Mener den anbefalede tid er 1/2 time.


Vi har altid haft Celina i autostol, tør ikke andet.


Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang.

Rumle a.k.a. skumfidus, nu med navn : Celina

0
0
Svar på denne tråd
 
 et sted ¨på nettet
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 10:11

Jeg må se om jeg kan oploade den til et sted på nettet for jeg har desværre kun adgang til at sikkerhedspatchet version af messenger så jeg kan ikke sende video.


Jeg vender lige tilbage når jeg har fundet et sted at ligge den



Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 så er den på nettet
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 18:04

Hej


så er den lagt på youtube



www.youtube.com/watch?v=qeJ50z-r-5s



mvh

Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej dog...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 18:34

Åh Gud, det ser da forfærdeligt ud...


Jeg havde da tænkt at bruge liftnet til mit barn, men måske skulle jeg overveje det en gang til.



Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fy for den da
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:04

det er jo frygtligt, tror ike jeg skal bruge mit mere.


Brugte det ellers til korte turer men det er vist slut nu.


Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer.


Altid med på en lytter, eller et god råd.

Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var det!
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 12:48

Vores liftnet er hermed pensioneret - vi brugte det faktisk længe til Ida, men den næste der skulle komme skal i Boxette eller autostol!


fy da fy nogle billeder man har i hovedet nu


Malene





Kig inden for på


Familiens Blog



Vitte's Blog

0
0
Svar på denne tråd
 
 Føj det
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 20:22

ser vildt ud

Men, når baby ligger i liften, plejer der så ikke at være puder der begrænser rumfanget og baby ligger som regel også godt puttet med dyne.

Men alligevel, den video sætter dælme nogen tanker i gang.


Er der lavet noget tilsvarende med autostole?








***Pejtersen***




www.dp-horses.dk


Mor til Mikkel d. 3-4-07 kl. 11.25


www.dahlpejtersen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider