Hej.
Min datter fra december måned af (ca. 6 uger gammel) døjer for tiden rigtig meget med luft i maven. Oftest er problemet fra midten af natten/morgenen og op af formiddagen, og så kommer det igen hen på eftermiddag/aften.
Jeg har lidt mistanke til, at det er min kost, der giver problemet.
Jeg har haft til vane at drikke 3/4-1 L coca cola zero om dagen, hvilket jeg måske mistænker, enten pga. koffeinen deri eller pga kulsyren (jeg er ikke kaffedrikker).
Fra d.d. har jeg bestemt mig for at undgå at drikke sodavand.
Hvad kan det ellers være? Har I nogle gode erfaringer?
Hvor længe har jeres barn døjet med prutter?
Det skal lige siges, at hendes mave fungerer helt fint - hun laver stort nogle gange om dagen og burde derfor ikke være forstoppet.
Mvh Lise