jeg er jo gravid og nu officielt single M/ hund.
det er pt mit liv som det ser ud. så nu skal jeg jo flytte fra ham tåben der er fader til min baby. jeg er blevet tilbudt 2 steder. det i B-by kan jeg få til den første. det ser forfærdeligt ud, fordi de nuværende lejere (eller hedder det egentlig ikke BZ'ere når de ikke har betalt ½ år?) ikke bekymrer sig det mindste(!!!) om hordan der ser ud.huset ligger rigtig godt og er meget billigt at leje. det er 120 kvm. og koster 4000 inkl. vand.
det er ikke super godt indrettet, men det ville være rigtig godt både med barn og hund. udlejeren er lidt en "ung smart fyr type med kani tøj og en rover at køre i, men virker virkelig venlig og fornuftig. da vi så på huset en veninde og jeg var beboerne hjemme. der stod 6 stk voksne i køkkenet og røg cigaretter så det stod og smækkede. (jeg ryger selv en anelse. jeg har skåret sååååå langt ned siden jeg blev gravid, så jeg er altså ikke sart)min veinde stod med sin søn på armen overvejede seriøst at gå ud igen. sådan stank der. men alt det er der jo som sådan noget at gøre ved!
der er bare det at jeg også er tilbudt huset i S-by. der ligger det smukkeste lille byhus med en dejlig have og det er meget centralt i den lille by. inden i ser huset også bare knald godt ud! det er 113 kvm(koster 4200kr/måneden. og udlejes af en 40 års mand. meget venlig revisor med humor)
. så det er også mægtig fint i størrelsen. der er bare det at det kan jeg først flytte ind i til maj. jeg kan simpelthen ikke holde ud at bo her indtil maj. vi splitter hinanden af. begge to. jeg kan selv mærke hvordan jeg bliver provokerende hver gang jeg ser ham, og han sætter mit @!#$ i kog alene ved at sætte sin bil foran huset (lær dog at parkere klovn)
da jeg lige har haft min svigerinde til at bo på nas hos os i 5½ måned orker jeg simpelthen ikke tanken om at skulle på hos nogen indtil maj. kan kan simpelthen ikke. jeg trænger helt alvorligt til at blive alene med min hund! på et sted hvor VI bestemmer. ALT: hvor der KUN er økologisk mad i køleskabet hvis det er det jeg vil have, og hvor farverne på håndklæderne har den farve JEG synes om.
hvad skal jeg vælge? s-by er smukt! B-by er praktisk, her og nu, og kan sikkert blive rigtig dejligt! til trods for det blyinfattede sturvindue og sådan noget.
skal jeg bo i B-by eller S-by?