Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

hvad skal jeg vælge........??
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 10:58

jeg er jo gravid og nu officielt single M/ hund. det er pt mit liv som det ser ud. så nu skal jeg jo flytte fra ham tåben der er fader til min baby. jeg er blevet tilbudt 2 steder. det i B-by kan jeg få til den første. det ser forfærdeligt ud, fordi de nuværende lejere (eller hedder det egentlig ikke BZ'ere når de ikke har betalt ½ år?) ikke bekymrer sig det mindste(!!!) om hordan der ser ud.huset ligger rigtig godt og er meget billigt at leje. det er 120 kvm. og koster 4000 inkl. vand.

det er ikke super godt indrettet, men det ville være rigtig godt både med barn og hund. udlejeren er lidt en "ung smart fyr type med kani tøj og en rover at køre i, men virker virkelig venlig og fornuftig. da vi så på huset en veninde og jeg var beboerne hjemme. der stod 6 stk voksne i køkkenet og røg cigaretter så det stod og smækkede. (jeg ryger selv en anelse. jeg har skåret sååååå langt ned siden jeg blev gravid, så jeg er altså ikke sart)min veinde stod med sin søn på armen overvejede seriøst at gå ud igen. sådan stank der. men alt det er der jo som sådan noget at gøre ved!

der er bare det at jeg også er tilbudt huset i S-by. der ligger det smukkeste lille byhus med en dejlig have og det er meget centralt i den lille by. inden i ser huset også bare knald godt ud! det er 113 kvm(koster 4200kr/måneden. og udlejes af en 40 års mand. meget venlig revisor med humor)

. så det er også mægtig fint i størrelsen. der er bare det at det kan jeg først flytte ind i til maj. jeg kan simpelthen ikke holde ud at bo her indtil maj. vi splitter hinanden af. begge to. jeg kan selv mærke hvordan jeg bliver provokerende hver gang jeg ser ham, og han sætter mit @!#$ i kog alene ved at sætte sin bil foran huset (lær dog at parkere klovn)

da jeg lige har haft min svigerinde til at bo på nas hos os i 5½ måned orker jeg simpelthen ikke tanken om at skulle på hos nogen indtil maj. kan kan simpelthen ikke. jeg trænger helt alvorligt til at blive alene med min hund! på et sted hvor VI bestemmer. ALT: hvor der KUN er økologisk mad i køleskabet hvis det er det jeg vil have, og hvor farverne på håndklæderne har den farve JEG synes om.

hvad skal jeg vælge? s-by er smukt! B-by er praktisk, her og nu, og kan sikkert blive rigtig dejligt! til trods for det blyinfattede sturvindue og sådan noget.

skal jeg bo i B-by eller S-by?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde....
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 11:32

uden tvivl valgt det smukke hus - det må da absolut være muligt at finde et sted at være indtil da.

Da vi stod uden hus i 4 mdr (2 voksne og 2 børn) satte vi en annonce i avisen og havde i løbet af et par dage flere sommerhuse og en stor lækker lejlighed på hånden - alle sammen til priser i stil med din kommende husleje.

Tror du skal tænke mere langsigtet - hvor vil du trives bedst med din baby, har du kræfter, overskud, tid og råd til at få sat det andet i en stand hvor det er ok at have baby boende osv?

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram i maven (termin 280108)

Nybagt moster til Alberte 121207

0
0
Svar på denne tråd

S-by.. byhus
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 11:50

jeg havde valgt det lille byhus, og indtil jeg kunne flytte ind der så tror jeg at jeg ville leje en lejlighed eller et sommerhus...

I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ.

Ægte BURBERRY halstørklæde sælges BILLIGT

0
0
Svar på denne tråd

ja et sommerhus
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:36

jeg synes også et sommerhus lyder som en kanon løsning frem til maj måned.

Eller sæt selv en annonce i avisen. Det er ikke til at bo et sted, hvor man ikke er helt tilpas

Hanne Grambow Jensen

På eventyr i Newcastle

www.grambow-online.dk

Skruk, skrukkere, skrukkest *suk*

0
0
Svar på denne tråd

s-by bestemt
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 12:44

+ noget midligtidligere indtil da. jeg ved godt at det er hårdt at flytte og endnu hårdere at flytte flere gange på et år, men i det lange løb er det mest givende.

Kilden.
0
0
Svar på denne tråd

TAk for jeres svar
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 17:25

faktisk er jeg ikke helt enig. nu har jeg jo gået og tænkt over det, og jeg kan næsten ikke tage presset af at skulle flytte 2 gange. og kan jeg byde min hund det? jeg mener, hvis jeg magter at flytte 2 gange stor og tyk, magter jeg så ikke også at gøre B-huset klar til at bo i?

stadig i vildrede

0
0
Svar på denne tråd

llllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 18:15

Hvornår har du termin?

Umiddelbart ville jeg også vælge det lækre hus.... Megen malingsarbejde og graviditet hænger heller ikke fantastisk godt sammen. Sommerhus nogle mdr og så er du tæt på stranden med hunden, det lyder da skønt.....

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

Bog sælges, se præs.:

Lisbeth Liebmann og Gitte Haag:

"Når to bliver til tre - At skabe en familie sammen"

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 22:50

Jeg ville også vælge det lille smukke hus i byen.

Hvis det var mig, ville jeg finde en midlertidig løsning og så glæde mig til at flytte ind i et hus der ikke kræver nogen istandsættelse.

Istandsættelse koster tid og penge, og det ville da nok være sjovere at bruge den tid og de penge på at få indrettet dig rigtig godt med et hyggeligt barneværelse og sådan i det pæne hus.

Hunde kan da klare en masse så længe deres moar er hos dem. Man kan da uden videre tage dem med på ferie og besøg hos venner og familie, så hvorfor skulle den ikke kunne klare et par flytninger? Du, det vigtigste i dens liv, er der jo hele tiden.

Jeg tror altså også det er lettere at flytte sine ting to gange, du behøver jo ikke pakke ret meget ud første gang, end det er at sætte et helt hus i stand.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville vælge
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 09:10

Det smukke dejlige hus - som du skrev i et andet indlæg var du slet ikke itvivl om dette ER huset...

Mht til at flytte - det skal nok klares - jeg hjælper gerne og kan sikkert også lokke min kære mand til at hjælpe...

Derudover ville jeg finde mig et dejligt lille sommerhus - et sted med skøn natur - de er til at finde heroppe på denne årstid og så ville jeg se at flytte..

Du kan altid hente din post ved mig hvis du vil have det?

Vi skriver snart første februar - og så er der 3 måneder...

3 måneder hvor du kan glæde dig til at flytte ind i HUSET, finde ro i dig selv og glæde dig over din lille trold i maven..

Du er stadig så mobil at du kan spankulere en masse ture med hunden, foråret er på vej og når foråret kommer så er huset klar til at flytte ind i...

Ja, jeg ville vente - det er et dejligt sted HUSET ligger - kan blive helt misundelig - for Gøttrup er "Danmarks kedligste by"

Jeg ville ikke ofre den energi på et sted der ikke er mit drømme sted..

Så se du at finde dig et andet sted ekspress og smut med dine ting..

Jeg glæder mig til at se hvor du ender - vi skal stadig drikke en kop kaffe - ligesom jeg har lidt forskellige babyting til dig - hvis du vil have dem til den tid???

Kærlig hilsen

Stine

- Mor til Andreas 2. juni 2006

&

Kaya Rosa 10. august 2007

Barnevognssele købes..

Regnslag købes..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider