Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Vores dagplejemor
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 19:33

Signe startede i dp i nov, vi er bare så heldige at vi fik verdens sødeste dp (syntes vi) og Signe elsker bare at komme hos hende.

Så i går da jeg hentede hende i dp så dagplejemoren lidt forlegen ud og sagde hun havde noget hun skulle fortælle.

De røg bare ud af munden på mig "er du gravid", nej det var hun ikke, hun havde fundet nyt arbejde som pædagogmedhjælper, da hun syntes det var for ensom at være dp...

Ej hvor blev jeg bare ked af det, åh har bare slet ikke løst til at vi skal skifte med det er vi jo så nød til øv øv

Det eneste positive ved det er at den børnehave hun skal starte i, går vores datter Julie og håber meget på at Signe kan komme i den om ca 1 år..

Hilsen fra Bodil

Mor til Mathias på 7 år

Julie på 5 år

Signe 21 mdr

sikkerhedsvest til pige på 5 år købes henv. mail eller privatbesked

0
0
Svar på denne tråd

det er bare surt
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 22:41

vi var ude for det samme med vores DP, hvor begge børn gik.... derefter var den næste ½ år bare noget @!#$....

men nu er de da begge glade for deres nye sted oliver for hans børnehave og daniella for hendes vuggestue, og forhåbentligt bliver de samlet igen næste år i børnehaven...

man bliver bare så træt af det når man nu engang er så glad for sin DP og så at hun holder...

MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider