Signe startede i dp i nov, vi er bare så heldige at vi fik verdens sødeste dp (syntes vi) og Signe elsker bare at komme hos hende.
Så i går da jeg hentede hende i dp så dagplejemoren lidt forlegen ud og sagde hun havde noget hun skulle fortælle.
De røg bare ud af munden på mig "er du gravid", nej det var hun ikke, hun havde fundet nyt arbejde som pædagogmedhjælper, da hun syntes det var for ensom at være dp...
Ej hvor blev jeg bare ked af det, åh har bare slet ikke løst til at vi skal skifte med det er vi jo så nød til øv øv 
Det eneste positive ved det er at den børnehave hun skal starte i, går vores datter Julie og håber meget på at Signe kan komme i den om ca 1 år..