Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Åhh de kære mænd.... !
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 21:10

Ja, historien er at jeg er i et super godt forhold, og der skulle gerne snart komme familie forøgelse :)

Men men men - manden ER klar, men med det samme der skal tages stilling til om vi "skal gå igang", eller andet snak om at "nu skal det til at være" går han fuldkommen i panik


Som han sagde engang, og stadig holder fast i, så skal det gerne foregå på den måde at man sådan lidt indforstået bliver enige med hinanden om at man er klar, og så skal kvinden bare selv tage stilling til hvornår hun vil smide p-pillerne, og så bare komme en dag og informere manden om at nu skal han altså være far..


Hehe jeg syns jo det er tåbeligt (og små barnligt taget i betragtning af at han er 33 ) - og kan egentlig ikke forstå hvorfor han ikke har lyst til at tage del i det hele, og hvorfor han foretrækker at bliver overrumplet...


Andre derude, som også har mænd der gik i panik når i nævnte emnet "børn-nu!" - på trods af at de faktisk selv har sagt nogle gange at det jo nok skal til at være??

Eller hvordan reagerede jeres mænd inden i skulle igang, første gang?

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke alene
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 21:59

Din mand er ikke alene. Dvs min gik slet ikke i panik på noget tidspunkt. Men han havde det alligevel lidt som din. Han ville helt vild gerne og talte om det længe. Så tog jeg beslutningen og ca en måned efter jeg havde lagt pillerne, fortalte jeg ham at jeg havde gjort det.

Det tændte han så lige lidt på. Og siden kom Lukas så til.



Mvh Tina, desværre uden Turpin


(Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....)



Til Dick Turpin:

"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kvinden overrumplet
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 08:32

Her var det mig der blev overrumplet. Jeg havde snakket højlydt om børn i et års tid og pludseligt spurgte han, jamen så sæt igang . Jeg skulle lige sunde mig et par måneder, før vi satte igang .


Mange hilsener Ann-Rikka :-) Nu med opdateret mindeside


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jammen..
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 09:21

Hvis manden klart har meldt ud flere gange (og i nyere tid) at han er klar, men gerne ikke vil vide det specifikt at pillerne er smidt, så gør du bare det.


Jeg kan faktisk godt følge din mand langt hen af vejen... På den måde har man meldt ud at man er klar, men man bliver ikke blendet ind i ægløsning, temperaturer... hvornår skal vi have syv m.m....


På den måde bliver det en naturlig, og afslappet process, som det bør være... Og det siger jeg efter at have været aflappet om det i mange år, men nu er i behandling for barnløshed, og det er om noget en syv dræber.



Mvh
Lin
da
***Jack og Pascall ***
:-) :-)

Thor R.I.P


Nu 16 kg lettere og på vej nedaf....


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider