|
|
| Planlægger du barn i år? |
|
|
Kunne det ikke være sjovt, at se hvor man der planlægger baby i år og hvor mange "ups'ere" der kommer? Kan selv starte... Projekt baby går i gang i juli/august 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også mig. |
|
|
Ja jeg hopper gerne med på vognen. Lærke bliver 1 år den 24 januar, så vi begynder på projekt baby omkring juni/juli... Uhhh jeg glæder mig bare helt vildt til at rende og strutte med mavsen igen. -Tanja
Mor til skønne Lærke født 24 januar 2007 - Jeg søger min gamle DV/oldenborg hoppe Cikato(navnet kan være ændret), på 12 år. Hun er ca 165 høj og mørkbrun.. Se hende på min præsentation!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke rigtigt... |
| Forfatter:  |
Hanne GJ |
| Dato:  |
11-01-2008 14:44 |
|
lige nu planlægger vi ikke rigtigt. Jeg har et lille bitte mikro ønske om at starte sidst på året 2008, men vi er jo to om det og jeg tror nok mest på at projekt baby bliver i 2009 eller senere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
|
|
Man kan ikke sige vi starter, men vi vil da ikke afvise der kommer en . Selvom lillepigen ikke er så gammel endnu, fra august 07. Vi har fravalgt al prævention eftersom det har taget 5 år + 4 kunstige forsøg at få vores guldklump. Så frygter hvor lang tid den næste tager. Men håber da på næste kommer naturligt, det er jo hørt før. Hilsen katarina
Mor til det dejligeste hjertebarn (HLHS) Beatrice dejlige heste udlånes. Se dem på præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også i år |
|
|
Ja ikke at der er noget nyt i det for mig da vi allerede har forsøgt i 1 1/2 år, men håber da meget på at det lykkes i år!!! Blev insemineret for sidste gang i mandags, så jeg går rundt med konstant krydsede fingre  Mvh. Ditte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja................... |
|
|
ved ikke om det gælder men er lige blevet gravid lidt hurtigere end forventet, så ja planlægger i det her år... 
SUPER DEJLIG HOPPE OG VALLAK SÆLGES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Både og... |
|
|
Gemalen vil gerne så snart som muligt - men jeg har lige en uddannelse der skal gøres færdig (mangler 8 mdr), og så vil jeg gerne have en fastansættelse i det firma jeg arbejde for lige pt. Såååå deeet... 
Hilsen Gitte - Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke... - Der tages forbehold for fejl af enhver art.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Håber også her men.... |
|
|
Skal lige have en lille operation, hvor der skal fjernes det der blev sat på, da jeg blev sterraliseret(staves???)(en længere historie), men håber da det kan lykkes for os, ellers er der jo ikke noget at gøre ved det!!! HELD OG LYKKE TIL JER ALLE SAMMEN! Knus fra Susanne
Den heldige ejer af ismulerne Thor og Björk, og Dv hoppen Cirkeline.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Holdt op med at planlægge |
|
|
Jeg er holdt op med at planlægge graviditet, efter 14 mdr med intens forsøg på at opnå graviditet. 3 Insiminationer, med diverse scanninger og hormoner, og nu henvisning til Reagensglas behandlig. Men det er ikke nogen hemmelighed at mit største ønske er at opnå en graviditet i 2008.
Mvh Linda ***Jack og Pascall ***  Thor R.I.P Nu 16 kg lettere og på vej nedaf....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her... |
|
|
... melder jeg mig på vognen. Jeg håber også lidt på at gå i gang slut 2008 lige som Hanne GJ, men at herhjemme skal lige vænne sig 100% til tanken, så måske det først bliver i 2009, men chancen for en ups'er der, da jeg er stoppet med p-piller for en måned siden (pga. jeg ikke helt kan tåle dem længere) og vi er ikke altid liiiige gode til det med regnfrakken. Men hvis ups'eren skulle komme så tager vi det med og det er vi indstillet på.
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I fuld gang........ |
| Forfatter:  |
Nanna Geenie |
| Dato:  |
11-01-2008 19:38 |
|
Vi er vældig flittige på lagenet for tiden, håber også 2008 bliver året hvor det lykkes os at lave en lillebror eller søster (måske en af hver ) til Jeppe. Har været igang siden august, og endnu uden gevinst. Nanna
Støt børnecancerfonden www.boernecancerfonden.dk Bog sælges, se præs.: Lisbeth Liebmann og Gitte Haag: "Når to bliver til tre - At skabe en familie sammen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Springer over |
|
|
Herhjemme springer vi 2008 over Men jeg satser da på, at Tobias på et tidspunkt skal have en lillebror eller -søster. Selv hestene springer over i 2008... I hvert fald med at blive drægtige, men et føl skal man da have 
Trine www.paarupgaard.dk Til salg: Ærespræmie, region 3 - Don Romantic hingsteføl - se mere info her: Rimini 8 årig Solos Carex hoppe - se mere info her: Magalu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lad mig se |
| Forfatter:  |
fjordejer |
| Dato:  |
11-01-2008 21:19 |
|
har været igennem 3 spontane aborter de sidste 2 år. Efetr en udredning fandt man så ud af at jeg havde en skillevæg i min livmoder som muligvis havde været årsagen til aborterne. Den er så fjernet nu og ja projekt baby er gået i gang og vi håber at der snart sker noget og at det er skillevægen der har været årsag til aborterne de andre gange og at næste gang vil forløbe uden problemer
Hilsen: Heidi med fjordmulen Amanda God dømmekraft kommer fra erfaring, desværre kommer erfaring som regel fra dårlig dømmekraft
Livet er at leve, det er os selv der gør det besværligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tja.. Vi har prøvet i 3 måneder nu, så vi håber snart det lykkes 
Elbækgaard Venter 2 føl i 2008 efter: Aljano og Aswad Al Walad OX Sælges: Hubertus Flexline spring MINI WRAP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg følger med fra sidelinjen. Har nok at se til, med den lille fis der kom i juli, så venter nok lige et par år  Men må da indrømme at maven er savnet  -Sascha
Gud give mig sindsro til at acceptere de ting, jeg ikke kan ændre, mod til at forandre de ting, jeg kan forandre, og visdom til at kende forskellen. -Reinhold Niebuhr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine planer |
|
|
jeg regner med at gå i gang til næste år... skal lige igennem noget uddannelse og vi skal have købt landejendommen... men håber på en bebs i løbet af 2009... (og et prinsesse bryllup)
Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!! Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp Lidt frelst og Stud.agro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tjahh... |
| Forfatter:  |
Pia ♣mikkelline♣ |
| Dato:  |
12-01-2008 10:03 |
|
... Vi har også prøvet i 4 mdr. nu og håber også meget det lykkedes i starten af året  Held og lykke til jer der prøver. Og tillykke til dem der allerede er gravide 
Pia og Mikkelline, Sidsel, Noska, frække Deja vu og Zpiloppen. When a loved one becomes a memory Memory becomes a treasure. Lille Putte, du vil aldrig blive glemt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja, pillerne røg 1.januar og har lige haft mens. Så vi prøver også og håber at der kommer en lille guldklump til os i 2008. Det bliver spændende hvis det lykkes. 
Britt/ Med 2 dejlige araberdrenge:(Aswad Al Walad ox & Banderas) "HVOR VOLDELIGE HANDLINGER TA´R FAT, DER STOPPER KUNSTEN BRAT"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| planlægger??? |
|
|
Det kan man ikke just kalde det, men vi gør ikke noget for at undgå 2 streger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps endelig kan jeg være med |
|
|
jeps jeg hopper også med på vognen... det er først gang og vi planlægger at starter til juli/august... jeg kan umuligt snart blive mere skruk, så ventetiden er laaaaaaaaaaaaaaang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Linda Patricia Eskehøj |
| Dato:  |
12-01-2008 18:59 |
|
Planlægger og planlægger vil nærmere sige håber det virkelig.  Vi har prøvet i puha 1½ år tror jeg måske nok længere tid men har haft 2 SA og 1 MA så nu håber vi at 4. gang er lykkens gang og at år 2008 er vores år. Held og lykke til jer alle.... 
Linda Patricia Eskehøj Rønnebjerggård Ejer af den skønneste dalmatiner
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg springer med på vognen |
|
|
vi har planlagt at begynde fra maj- juni mdr. så ser virkelig frem til at der sker noget og man begynder at få mave på. det er første gang her så det bliver virkelig spændende. held og lykke til jer alle. jane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jo, selv om det er hemmeligt |
| Forfatter:  |
Sanne |
| Dato:  |
12-01-2008 21:56 |
|
så er vi faktisk også i gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjov tråd, den her... |
| Forfatter:  |
Fru Dolmer |
| Dato:  |
13-01-2008 11:27 |
|
Det er meget muligt, at vi går i gang med at formere os igen omkring september. Synes ikke der skal være så stor forskel mellem søskene og 2 år må være passende 
Hilsen Maria ..... The greatest thing we ever learn is how to love and be loved in return .....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja........... |
| Forfatter:  |
Revel |
| Dato:  |
13-01-2008 11:46 |
|
Jo, vi håber også på at der kommer mave på i 2008...  Det må gerne lige vente til sommer, men p-pillerne er smidt, så det kan jo komme når som helst 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo selv om |
| Forfatter:  |
Carina-D |
| Dato:  |
13-01-2008 20:12 |
|
der ikke er mange som ved det endnu, så smed jeg pillen i august, så vi går og hygger os herhjemme  held og lykke til jer alle.
Hilsen Carina Søde marsvine unger søger nyt hjem. Pris 50,- kr. Skriv besked eller mail for info Kan du ikke komme på HN? Computer sælges. HP 2,0 GHz, 40 GH hd, 256 dd ram se præs for info. Pris 1700
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg melder mig også |
|
|
Hejsa. Ja jeg melder mig også. Ikke planlagt som sådan. Men bruger ikke beskyttelse. Så sker det , ja så er det absolut velkommen. Hvis ikke, jamen så prøver vi da bare lidt mere. Så vi hygger også herhjemme  Held og lykke til jer alle
Live to ride - Ride to live.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja jeg regner |
|
|
da med at vi går i gang i august muligvis juli- vi skal jo giftes d. 30 aug Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja.... |
|
|
smed p-pillerne i november sidste år, så er i fuld gang . håber virkelig snart at der sker noget, har snart fået alt på plads i vores liv, med hus, bil og vovhunde . og her om små to måneder så er jeg færdig med min uddannelse. så lille blob kan bare komme an, vi er klar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heidi Furbo |
|
|
Pas på med at starte for tidligt i forhold til brylluppet. En graviditetskvalme vil være guld af være fri for på bryllupsdagen  Bare hvis nu du bliver én af de heldige, der trækker sådan en graviditetsgene Der er jo nogen, der bliver gravid i første forsøg.... Inkl. mig, som heldigvis ventede til kort før brylluppet. Det lyder ellers til ud fra denne tråd, at der er mange, der ikke får problemer med at holde varmen under dynerne her i vinter. 
Trine www.paarupgaard.dk Til salg: Ærespræmie, region 3 - Don Romantic hingsteføl - se mere info her: Rimini 8 årig Solos Carex hoppe - se mere info her: Magalu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op |
|
|
... der bliver godt nok mange slidte lagner i DK i 2008  -Tanja
Mor til skønne Lærke født 24 januar 2007 - Jeg søger min gamle DV/oldenborg hoppe Cikato(navnet kan være ændret), på 12 år. Hun er ca 165 høj og mørkbrun.. Se hende på min præsentation!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trine K |
|
|
Jeg har godt tænkt på det. Jeg ved der er mange faktorer der spiller ind, men med en tidligere kæreste skete der ikke noget, selv om vi slet ikke beskyttede os (heldigvis dog)så tror ikke jeg lige er sådan at gøre gravid, men nu får vi se Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke her endnu... |
|
|
Vi springer over i år, men hvem ved.....-måske næste år.  Meget senere må det så heller ikke være, for Laura og Emma fylder 2 til juli og der må ikke være for lang tid i mellem synes jeg. Held og lykke til alle jer andre.
Annemarie (Laura & Emma - 20/7/06 - Er 1 år nu og fyldt med energi) If you can dream it, you can do it!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja vi er også med på vognen :) |
| Forfatter:  |
lajla |
| Dato:  |
16-01-2008 21:06 |
|
ja her i huset forsøger vi også ,jeg skal bare lige smide 10 kg ,pga pcos så håber og ønsker vi inderlidt at det lykkes med hjælp fra holbæk fertilitetsklink og selvf hormoner og min mands små svømmerer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis man bare kunne planlægge... |
|
|
...har været i gang siden august, men ikke skyggen af et barn endnu... Meeen det sker nok, når mindst man venter det.  Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Siden december |
| Forfatter:  |
Nadia ♥Wilfred♥ |
| Dato:  |
19-01-2008 23:46 |
|
Smed pillerne i starten af december 07.. Så vi håber på at der snart sker noget.. Dette er første gang, så vi venter spændt.. 
Ejer af vildbassen Wilfred
Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV *Suppi, du vil altid være elsket og savnet*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1245678 |
|
|
Projekt baby er der ikke lige nu, men vil da gerne i gang i løbet af næste år. Jeg føler mig klar til en baby nu og har længe gerne villet have en, jeg har en uddannelse skal måske videre uddannes sener men det er der ikke taget stilling til endnu. har en lejlighed hvor det er muligt med baby osv. Mit problem er bare at jeg ikke har fundet faren til baby endnu, det skal jo ik være hvem som helst, så leder nu efter en lidt ældre moden mand, der også selv er klar på en baby efter et års tid, når man ved om man kan sammen, for jeg er jo ikke int i et skildsmisse barn hvis det kan undgåes.
Ridning af springheste/ 1. ponyer tilbydes. Søger talentfuld ung spring hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| nu må vi se |
| Forfatter:  |
Cassie84 |
| Dato:  |
20-01-2008 21:02 |
|
har lige fået min søn for 16dage siden og er så småt begyndt at lave en lillebror/lillesøster til ham... lidt hurtigt måske men føler det rigtigt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Projekt baby |
|
|
er i gang, og går pt og tripper efter mens eller test - det skulle ikke undre mig om den er her denne gang, for det kan ikke passe ringere 
www.erfagruppensyd.dk Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008 Udlånes: RDH/hann. hoppe mave (foler i april ´08) Sælges: Kalliope Aron Arthur Romeo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også her |
| Forfatter:  |
hest ♥hest♥ |
| Dato:  |
21-01-2008 10:51 |
|
ja vi er også i gang med projekt baby, vi har været i gang siden oktober så mon ikke der snart sker noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tror også |
|
|
Vi (endelig) er enige om at projekt baby meget snart går igang her.. hi hi..  Håber jeg bliver gravid meget hurtigt..  -Alt er faktisk klar til der kan komme småfolk.. Bor på dejlig gård, med egen skov, meget idylisk.. Stuehuset har 4 ekstra værelser, som bare mangler at blive beboet af et par børn... 
Mvh. Lene Stald Vestervang
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|