Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Så må jeg vidst vise Malou
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 10:36

Hej!!


Så må det vidst være min tur til at vise vidunderet frem


Malou er født d. 29. maj og er bare så helt fantastisk glad.

Her nogle billeder af frøkenen:


Dette er taget kort før terminen


Og så kom Malou ud. Billedet er taget samme dag som fødslen


Her er Malou så 6 uger - glad og smilende


2,5 måned


Næsten 3 måneder


4 måneder


Præcis 1/2 år


23. december


De nyeste billeder ligger desværre på mit kamera - der er ellers billeder hvor hun stå op af ting.


Er så glad for den lille trold





Hilsen Mette som elsker sin dejlige pony Prince SÅ højt!! ;-D
Mor til Malou 29. maj 2007
0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 10:57

Nej hvor er hun bare skøn!!! Glæder mig til det bliver min tur (er i 19. uge).


Hun er bare smuk!





Med venlig hilsen Iben
...
Der findes 3 slags mennesker:
dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke...
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 16:03

en køn og skøn pige.


Hun ligner en rigtig lille charme trold :)




Jeanne
Mor til Nicholine
født d. 18 maj 2005


Besøg Nicholines hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 nåååååå
Forfatter: 
Dato:  11-01-2008 19:50

Hvor e hun dog lækker... og sikke en grine-trold.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig unnge
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 15:17

Ej hvor er hun altså bare dejligt.


En rigtig lille charmetrold


<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider