Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 studieopstart/graviditet
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 11:57

Goddag i stuen...


Jeg har et spørgmål, som jeg håber på at nogle herinde har lidt praktisk erfaring med.


Hvis man søger om optagelse på et studie (videregående), bliver optaget, - og inden studiestart - bliver gravid, er man så berettiget til en studieplads året efter, eller frafalder pladsen?


Er man så registreret som studerende det pågældende sted, eller bliver man "Læsset af vognen" igen, fordi man er blevet gravid inden studiestart?


Og hvad med SU barsel osv - foregår det som under almindelige betingelser hvis man er eksisterende studerende et sted?


Håber i kan hitte ud af mine formuleringer


Venlig hilsen


Sara


Kieffer Aachen 17", medium bom sælges


(Se min præsentation)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ved ikke om...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 12:03

man kan lade pladsen stå, men hvis du bliver gravid inden studiestart kan du jo påbegynde studiet og gå på barsel når fødslen er tæt på og så fortsætte når du har barslet.


Alt det med SU er jeg ikke så meget inde i ;-)




TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram i maven (termin 280108)

Nybagt moster til Alberte 121207

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider