Goddag i stuen...
Jeg har et spørgmål, som jeg håber på at nogle herinde har lidt praktisk erfaring med.
Hvis man søger om optagelse på et studie (videregående), bliver optaget, - og inden studiestart - bliver gravid, er man så berettiget til en studieplads året efter, eller frafalder pladsen?
Er man så registreret som studerende det pågældende sted, eller bliver man "Læsset af vognen" igen, fordi man er blevet gravid inden studiestart?
Og hvad med SU barsel osv - foregår det som under almindelige betingelser hvis man er eksisterende studerende et sted?
Håber i kan hitte ud af mine formuleringer 
Venlig hilsen
Sara