Ja der kan siges meget om hoppegynger, men i samråd med vores sundhedsplejerske har Silje fået en, da hun elsker og hoppe, og som sundhedsplejersken siger, bare man husker det er et legetøj, og ikke en barnepige.
Så Silje har fået en før-julegave, og hun ELSKER den!
Se hendes første hoppetur her - man kan kun blive i godt humør.