Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hopper julen ind
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 17:21

Ja der kan siges meget om hoppegynger, men i samråd med vores sundhedsplejerske har Silje fået en, da hun elsker og hoppe, og som sundhedsplejersken siger, bare man husker det er et legetøj, og ikke en barnepige.


Så Silje har fået en før-julegave, og hun ELSKER den!


Se hendes første hoppetur her - man kan kun blive i godt humør.

www.youtube.com/watch?v=pw5_GaTF1IY


Glædelig jul til jer alle.


Maria

Mor til Silje 30.05.07

Skal giftes d. 10. maj 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 22:36

hun dejlig. Man kan da kun få et smil på læben af at se den video


Skøn pige du har dig.


PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd
 
 hoppegynge
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 08:22

Kian har også fået en hoppegynge som før julegave og den er han også helt vildt.

Vi overvejede om han var i familie med tigerdyr, da jeg ikke kunne følge med i det hoppetempo.


Det er det bedste sådan en, syntes han..


25/6-07 blev jeg mor jubii

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider