Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hvad gør i med guldklumperne i morgen?
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 09:06

Jeg mener sådan i løbet af dagen mht sovetider og længde osv.

Jeg spørger fordi jeg ved at Nicholai får mange gaver i morgen. Og jeg vil jo gerne have at han var i nogenlunde humør til at være med til at pakke dem op. Eller sku jeg bare putte ham i seng som han plejer og så selv sidde og pakke hans gaver op?

Louise

som fik den bedste gave i verden fredag d. 12/1-07, da jeg blev mor til Nicholai

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 09:38

Altså i hans alder er gaverne vel egentlig mest for forældrenes skyld.. min søn er fra April 07 og hans sovetider bliver som de plejer, jeg gider ikke have en sur og ked dreng fordi jeg synes han skal være med til noget han alligevel ikke forstår endnu

men ellers kan i da pakke hans gaver op inden han skal sove, hvis i gerne vil ha han er med.

MVH Rikke

0
0
Svar på denne tråd

med et barn i hans alder...
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 09:57

ville jeg se tiden an, måske forsøge at presse en sen eftermiddagslur ind, og så lade ham være med som han kan, og når han bliver træt og pylret kommer han i seng.

Silje er knap 7 mdr, og vi vil lade hende bestemme, er hun træt, så kommer hun i seng, men hun har det med at være frisk så længe der sker noget. Og hun er allerede nu MEGET interesseret i pakkerne.

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Skal giftes d. 10. maj 2008

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 10:00

Da min pige var så lille, så pressede jeg en ekstra lur ind. For vidste, at hvis der skete noget i huset, så VILLE hun være med, træt eller ej. ( hun er en selskabs-trold).

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 11:45

Hejsa :-)

Nu er der a 1 år mellem vores børn og jeg kan kun sige at sidste jul var Lærke flintrende ligeglad med at skulle pakke pakker op... bare så du ikke har for store forventninger :-)

Det er ikke fordi de ikke vil de forstår det bare ikke altid når de ikke er ældre ;-)

Nu er hun ikke til at holde væk fra gaverne - uanset om de er til hende eller ej

Glædelig jul :-)

Bettina

Mor til skønne Lærke 070106

0
0
Svar på denne tråd

Jeg gør det
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 13:04

med min datter på 14 mdr. at jeg fastholder hendes rytmer og sovetider.

Så har jeg sagt til gæsterne, at de kan komme sidst på eftermiddagen, hvor jeg vil serverer lidt æbleskiver.

Der kan min datter så åbne lidt gaver og lege lidt med dem. (Min fine gave til 80 kr får hun on formiddagen )

Så får hun en skål risengrød, og bliver puttet kl 19 som hun plejer.

Så kan vi sætte os til bords og hyggge over maden og tage al den tid vi behøver.

Jeg har valgt, at gøre det på denne måde, fordi jeg har et barn, der bliver træt og pjevset dagen efter, hvis hun er længe oppe

Hun sover nemlig ikke længerer blot fordi hun kommer senerer i seng.

Det har jeg valgt - der er nogle, der synes det er en dårlig ide og at hun bare skal være oppe til hun ikke kan mere.

Men jeg skal ikke have en datter, der ikke kan hænge sammen dagen efter.

Mvh

Kille.

Og god jul.

0
0
Svar på denne tråd

Når mine var små...
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 13:30

fikk de være med til de var trette, så blev de lagt i seng og pakket så opp det de ikke hadde orket på juleaften morgen på første dag.

INE SOPHIE*NOVAK WAY*

Vend alltid ansiktet mod solen så vil de mørke skyer falde bag dig.

0
0
Svar på denne tråd

katja er fra april 2006
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 13:35

Sidste år spiste vi forholdsvis tidligt (kl 17:00) Katja fik strot set samme mad som os andre, og imellem måltiderne fik hun så en lille gave af sine bedsteforældre (dem vi holdte juleaften sammen med). Så kom hun i seng, vi andre vi ryddet op, danset, sang og så sad vi forældre ellers og pakkede Katjas gaver op.

.

I år for hun lov til at være med til hun dejser om. Måske prøver jeg at rykke hendes middagslur lidt. Hun plejer ikke være vildt besværlig når hun er træt, bare der sker noget. Og det gør der jo juleaften.

.

Håber begge dele virker fint, da det er tilpasset hendes alder. Og for den sags skyld får vi hende ikke i seng hvis der holdes fest i stuen, med guf, julepynt, andre børn og hvad der ellers er af spændende ting og sager i julen.

Med venlig hilsen

Lena

GRATIS RIDNING TILBYDES

I 8464 OMRÅDET

se min præsentation

www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

jul og gaver
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 15:10

Vi lader Isabella være oppe så længe hun kan holde til det. I går hentede jeg min mormor, og det betød, at sengetiden blev skubbet til kl 22, og det var der ingen problemer i. Det var kun lige til sidst hun var lidt pylret. Og i dag har der ikke været noget - hun er glad og hygger sig som hun plejer.

Isabella har fået pakkekalender til trods for at hun kun er lige over ½ år nu - og hun ELSKER at pakke gaverne ud, så hun vil sikkert elske at pakke ud igen i morgen (og i aften ). Når hun ser en gave med bånd og det hele lyser hun op i et stort smil og rækker ud og hiver i bånd og papir - under min fulde kontrol selvfølgelig. Hun er blevet ret god til det der allerede.

Maden til Isabella bliver der ikke gjort noget særligt ud af. Hun startede på fast føde for 14 dage siden, så det er stadig ikke så meget hun får af den slags og hun har ikke pøvet så mange forskellige ting endnu, så der tager vi den lige lidt med ro.

Jeg har sagt til min mor, at for en gangs skyld må Isabella gerne sove længe til middag - jeg skal lige ud at ride og besøge en tidligere arbejdsgiver i løbet af dagen, så min mor tager hende. Min kæreste kommer først lidt senere, da han har brug for at holde lidt fri ovenpå en arbejdsuge på over 60 timer, hvilket jeg gerne under ham. Og min mor elsker bare at passe hende - og min mor og hendes mand nærmest slås om at tage sig af hende (foruden bleskift - det tager min mor også når jeg er der - jubii fri!)

Mette

Isabella Molly - 15. juni 2007

Jeg skal giftes 12/7-08

pænt, tæt, 133 liters akvarium til salg - Kbh Ø

Star Shine søger rytter fredag - bor i Lynge - skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

Tera får lov at vælge selv
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 17:16

for hun plejer at være sød selvom hun er træt. Så hun er oppe til vi sidder i bilen på vej hjem kan jeg forestille mig :-). Omend det bliver ved midnatstid..

Med venlig hilsen

Gitte, stolt ejer af hingsten Jack D.

- mor til Tera fra feb. 2005

- termin med søn 17. dec. 2007 + 6 dage over tid men på vej i fødsel :-)

0
0
Svar på denne tråd

snart 5 måneder
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 20:00

Jeg har også gjort mig nogle tanker, da dette er Idas første jul :) Hun er fra august, og siden vi er begyndt på fast føde sover hun stabilt om natten, så jeg har tænkt mig at holde vores "normale" rytme med puttetid kl 20, det passer nok med at alle bedsteforældrene tager opvasken :)

D. 1. december blev vi gift og Ida døbt med alt hvad dertil hører af fest, sange og taler :) Ida var fast besluttet på at være med, selvom mor her havde andre intentioner, så hun blev først puttet til midnat og sov til halv otte næste morgen, men hun var meget træt og pylderet dagen derpå, og det vil jeg gerne undgå.

"En latter koster mindre end elektrisk strøm

- men lyser mere op"

0
0
Svar på denne tråd

Amalie
Forfatter: 
Dato:  24-12-2007 12:21

Er lige blevet 1 år, hun får lov at være med så længe hun kan holde til, gaverne er hun ligeglad med, men hun får nu lov at hygge med os andre :)

Drengene får også lov at være oppe til deres små øjne ikke kan mere

Hilsner Lisab.

Mor til 3.

Og nu med Stald Mejses Don Reno.

Og den gule Kvornings Tanja (bellis)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider