med min datter på 14 mdr. at jeg fastholder hendes rytmer og sovetider.
Så har jeg sagt til gæsterne, at de kan komme sidst på eftermiddagen, hvor jeg vil serverer lidt æbleskiver.
Der kan min datter så åbne lidt gaver og lege lidt med dem. (Min fine gave til 80 kr får hun on formiddagen
)
Så får hun en skål risengrød, og bliver puttet kl 19 som hun plejer.
Så kan vi sætte os til bords og hyggge over maden og tage al den tid vi behøver.
Jeg har valgt, at gøre det på denne måde, fordi jeg har et barn, der bliver træt og pjevset dagen efter, hvis hun er længe oppe
Hun sover nemlig ikke længerer blot fordi hun kommer senerer i seng.
Det har jeg valgt - der er nogle, der synes det er en dårlig ide og at hun bare skal være oppe til hun ikke kan mere.
Men jeg skal ikke have en datter, der ikke kan hænge sammen dagen efter.
Mvh
Kille.
Og god jul.