Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 acd-dråber
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 14:36

Hej


Hvordan giver I jeres børn acd-dråber? kan nemlig, at se de skal være på køl og ved ikke, om det er for hårdt til hendes mave, når de er kolde...


så lad høre, hvordan I andre gør...


hilsen Pernille








Life is what happening while you´re busy making other things :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 16:20

Jeg giver dem i en portion grød og det går skam fint

MVH Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 ammes.
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 19:25

Nova er kun 6 uger og bliver ammet fuldt ud.


hilsen Pernille








Life is what happening while you´re busy making other things :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 pres lidt modermælk
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 19:31

ud på en ske sammen med dråberne...


mine fik dog kun dråberne også selvom at de var kolde, og tror da ikke de fik problemmer af det



MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

Diverse ting sælges:

bla. drengetøj str. 2-3 år, hagesmække,barnevogn og opvasker:

my.qxl.dk/accdb/ viewItem.asp?IDI=516632804

tjek mine annoncer:

0
0
Svar på denne tråd
 
 1ml acd
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 19:51

d-dråberne fik hun også på en ske med modersmælk, men det er jo også kun 5 dråber.


ACD skal de have en hel ml af...


hilsen Pernille








Life is what happening while you´re busy making other things :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Den smule
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 19:57

bliver jo varmet op på vej ned til mavsen...

Jeg har altid givet rent på en ske :-) uden problemer


Mange hilsener Ann-Rikka :-) Nu med opdateret mindeside


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie.

0
0
Svar på denne tråd
 
 amirglory
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 07:30

Celina får d-dråber og laktulose. Dette giver jeg hende i selve sutten fra hendes sutteflakse. Det er så nemt så nemt


Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang.

Rumle a.k.a. skumfidus, nu med navn : Celina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider