|
|
| 1. scanning |
| Forfatter:  |
Maya ☻Chu-Chu og Luna☻ |
| Dato:  |
20-12-2007 11:28 |
|
Jeg var inde og blive scannet i går og inden var jeg beregnet til at være 12+6, men det blev så lavet om til 10+5. Øv øv, så skal jeg slæbe på den to uger mere, ville hellere være rykket den anden vej  Men den så ud som den skulle og hjertet virkede perfekt, så det jo super dejligt 
Mvh Maya 3 sække ROYAL CANIN Schæfer sælges billigt. 400kr/sæk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1. scanning |
| Forfatter:  |
webster |
| Dato:  |
22-12-2007 00:52 |
|
Synes godt nok det er lige lovlig tidlig at ærge sig over, at skulle gå to uger mere. Er du helt sikker på du er klar til og få barn?
Staldskab sælges. Sådan indsætter du billeder.
♥ Termin 15. Marts 2008 ♥ I don't suffer from insanity... ..I enjoy every waking moment of it..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Tillykke med den posetive scanning Hvis du allerede er utålmodig efter at se den lille guldklump, så bliver den søde ventetid laaang  Webster : Det var da noget af en mavesur besked at få Hun glæder sig vel bare til at se guldklumpen, det har da ikke noget at gøre med om man er klar eller ej.
Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang. Rumle a.k.a. skumfidus, nu med navn : Celina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| små 2 uger er ingen tid :o) |
| Forfatter:  |
Mithril |
| Dato:  |
22-12-2007 07:44 |
|
jeg kunne huske da jeg første gang på til scanning da troede vi alle at jeg var i uge 11+5, men da jeg blev scanninet blev det lige flyttet til uge 7+0  jeg kan også huske at jeg følte mig lidt ærgerlig - for jeg havde længtes efter uge 12 hvor man som regel slap for kvalme og at være overtræt he he  men tro det eller ej nu er jeg i uge 20 og jeg nyder at maven begybder at vokse og at jeg er halvvejs - er sikker på det i sidste ende nok skal blive hårdt nok, så jeg nyder det hele vejen igennem  så op med humøret - for lige pludselig går det rigtig hurtigt  de kærligste hilsner Mithril
"It does not do to dwell on dreams and forgot how to live" - Dumbledore Man kan ikke købe engle Men man kan møde dem !! www.magicdjango.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Maya ☻Chu-Chu og Luna☻ |
| Dato:  |
22-12-2007 09:33 |
|
Hvis jeg ikke var klar havde jeg nok ikke valgt at blive gravid igen og slet ikke så hurtigt. Jeg havde jo nok også syntes at det var godt med to ekstra uger til at vende mig til det i  Jeg har simpelhen ingen tålmodighed når noget kommer til ventetid. Jeg har det præcis som Mithril skriver det, man har talt og pludselig skal man tælle et par uger om +et par uger ekstra med kvalme. Jeg er ikke god til den første tid. Der er længe til, intet at se og folk er begyndt at pylre. 18-20uge så det sjov og maven er ikke i vejen endnu, det glæder jeg mig til. Tiden efter uge 30 må godt gå super hurtigt igen.
Mvh Maya 3 sække ROYAL CANIN Schæfer sælges billigt. 400kr/sæk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1. scanning |
| Forfatter:  |
webster |
| Dato:  |
22-12-2007 12:06 |
|
Tålmodighed kan være en dyd ja, så på den måde kan jeg bedre forstå hvad du mener med og skulle vente 2 uger mere  men i hvertfald tillykke med den lille 
Staldskab sælges. Sådan indsætter du billeder.
♥ Termin 15. Marts 2008 ♥ I don't suffer from insanity... ..I enjoy every waking moment of it..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Maya ☻Chu-Chu og Luna☻ |
| Dato:  |
22-12-2007 16:25 |
|
Tak. Også for du bedre forstod hvad jeg mener nu 
Mvh Maya 3 sække ROYAL CANIN Schæfer sælges billigt. 400kr/sæk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke godt |
| Forfatter:  |
TinaR |
| Dato:  |
22-12-2007 17:14 |
|
Det var da trist at du ikke var så langt henne - men dejligt, at det så fint ud derinde  Selv blev jeg ved første scanning rykket FIRE UGER den forkerte vej - er dog siden blevet flyttet igen, sådan at jeg "kun" er 17 dage mindre henne. Jeg kan udemærket huske, at jeg også var vildt skuffet for 4 uger betyder godt nok meget i en graviditet - det er 10%! Det er da stadig lidt træls, at jeg "kun" er 34+5 i dag og ikke 38+5 - havde jeg haft mine gamle termin var jeg sikker på at have født inden min nye termin!
TinaR Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram i maven (termin 280108) Nybagt moster til Alberte 121207
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
webster : Hmm, beklager mit lige så mavesure indlæg til dig. Er jo ikke et hak bedre 
Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang. Rumle a.k.a. skumfidus, nu med navn : Celina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| StineP (Amir) |
| Forfatter:  |
webster |
| Dato:  |
23-12-2007 14:02 |
|
no offence taken det er jo så let og misforstå hinanden når det bare er på skrift.
Staldskab sælges. Sådan indsætter du billeder.
♥ Termin 15. Marts 2008 ♥ I don't suffer from insanity... ..I enjoy every waking moment of it..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amirglory |
|
|
Ok, takker 
Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang. Rumle a.k.a. skumfidus, nu med navn : Celina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Maya ☻Chu-Chu og Luna☻ |
| Dato:  |
24-12-2007 08:01 |
|
TinaR: hold da op, 4uger!!! det er godt nok meget. Og at den så heller ikke engang var den de blev ved at holde på var rigtig. Vi forventer måske de kan finde ud af det hele, men babyerne kommer jo ud når de vil.
Mvh Maya 3 sække ROYAL CANIN Schæfer sælges billigt. 400kr/sæk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maya... |
| Forfatter:  |
TinaR |
| Dato:  |
24-12-2007 11:20 |
|
Ja, 4 uger er helt vildt - og jeg kan simpelthen heller ikke få det til at passe (mest fordi at jeg så testede positiv 2 uger FØR jeg blev gravid) Men som du rigtig nok skriver, så kommer baby når de kommer - ikke 100 scanninger kan ændre på det  Men da jeg sidst gik 12 dage over tid, så havde det nu været lækkert at have den lidt tidligere termin... for så var jeg blevet sat igang INDEN den termin jeg har nu. Nå, skidt pyt - lillebror er en sund og rask baby, det er det vigtigste.
TinaR Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram i maven (termin 280108) Nybagt moster til Alberte 121207
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TinaR... |
| Forfatter:  |
Maya ☻Chu-Chu og Luna☻ |
| Dato:  |
25-12-2007 18:43 |
|
Hmm, det lyder ikke til de har helt styr på det. Det håber jeg dog de har/får med mig for jeg regner med PK og så skulle de jo gerne vide hvornår de skal tage den ud...
Mvh Maya 3 sække ROYAL CANIN Schæfer sælges billigt. 400kr/sæk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|