Ihh nu er Emelie ved at blive en stor pige (hun er født 6 uger for tidligt, vægt 2110g) og igår i en alder på 4 måneder og 5 dage blev hun vejet til 5500 g. da vi havde besøg af sundhedsplejesken. Uhh tiden går stærkt.
Hun er begyndt på skemad da NAN1 ikke altid mættede hende så hun spiser ca. hver 2.-3. time. Jeg var ude ved tøserne (hestene) så det var min kæreste der gav hende hendes første skemad, han ringede og ville bare lige høre hvor meget hun måtte få, for nu havde hun snart spist alt maden (en lille kartoffel og gulerod) og hun var ski rigtig dygtig til at få det med skeen og det gled ned. Mor er pave-stolt.
hun har de sidste 14 dage sovet igennem fra ca. 21-22 stykker om aften til 8-9 stykker næste dag. meget underligt ikke at skulle op og give hende mad om natten længere (7-9-13) men jeg klager skam ikke.
Næste punkt i programmet er hendes dåb d. 17. februar som skal foretages hjemme i den kirke min kæreste og mig er døbt og konfirmeret i så dette ser vi meget frem til.
Prøver ihærdigt at lære kunsten at sætte billeder ind, men det går ikke helt så godt så hvis i har lyst til at se nogle billeder ligger de i bunden af min præsentation. De sidste nye er hvor hun er i bad og et julebillede med hunden Jack.
GOD JUL OG GODT NYTÅR TIL ALLE
Mvh
Sandra C og Emelie