Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Et lille glædes udbrud billeder
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 08:25

Ihh nu er Emelie ved at blive en stor pige (hun er født 6 uger for tidligt, vægt 2110g) og igår i en alder på 4 måneder og 5 dage blev hun vejet til 5500 g. da vi havde besøg af sundhedsplejesken. Uhh tiden går stærkt.


Hun er begyndt på skemad da NAN1 ikke altid mættede hende så hun spiser ca. hver 2.-3. time. Jeg var ude ved tøserne (hestene) så det var min kæreste der gav hende hendes første skemad, han ringede og ville bare lige høre hvor meget hun måtte få, for nu havde hun snart spist alt maden (en lille kartoffel og gulerod) og hun var ski rigtig dygtig til at få det med skeen og det gled ned. Mor er pave-stolt.


hun har de sidste 14 dage sovet igennem fra ca. 21-22 stykker om aften til 8-9 stykker næste dag. meget underligt ikke at skulle op og give hende mad om natten længere (7-9-13) men jeg klager skam ikke.


Næste punkt i programmet er hendes dåb d. 17. februar som skal foretages hjemme i den kirke min kæreste og mig er døbt og konfirmeret i så dette ser vi meget frem til.


Prøver ihærdigt at lære kunsten at sætte billeder ind, men det går ikke helt så godt så hvis i har lyst til at se nogle billeder ligger de i bunden af min præsentation. De sidste nye er hvor hun er i bad og et julebillede med hunden Jack.





GOD JUL OG GODT NYTÅR TIL ALLE


Mvh

Sandra C og Emelie


Tøserne søger opstaldning tæt på Hørning v. Århus snarest
- Forsvunden pony efterlyses stor dusør - Se mere på min præsentation "SÅ GØR
0
0
Svar på denne tråd
 
 654321
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 08:52

her var det første


¤ nu mor og forlovet ¤

' en rigtig hest er en travhest '

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 08:53


¤ nu mor og forlovet ¤

' en rigtig hest er en travhest '

0
0
Svar på denne tråd
 
 nååå
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 09:14

hvor er hun dog en dygtig pige... og rigtig vakker. Kan godt forstå at moar er pavestolt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eeej Sandra
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 09:14

Kæft hvor er hun sød



Christel

أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية

Eller du skylder mig en julebryg!


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 09:26

Dejlig pige. Og supergode billeder!!




Mange hilsner Christel,

mor til Anna født d. 21.7.06 og Kasper født d. 22.10.07


0
0
Svar på denne tråd
 
 God dag
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 09:33

Hold da op hvor ser hun skøn ud. Jeg er helt vild med det, gå glad i bad billede .


Malene


Mor til Mathias fra d. 9/5-01 og med termin d. 28/12

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er du...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 12:17

svims det første billede er godt Det smitter så dejligt det smil



Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider