Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Hvornår må jeg ride igen???
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 14:10

Jeg fik planlagt kejsersnit den 30 november ( fik en lille pige ).


Nu er jeg så begyndt at tænke på hvornår jeg må begynde og ride igen, jeg kan nemlig ikke vente meget mere.


Jeg syntes at have hørt noget om at jeg ikke må før efter 12-16 uger, passer det?? Det håber jeg ikke at det gør .


Gammel Nok, Bette Røv og Lordi styrer.


Altid med på en lytter, eller et god råd.

Bare spørg og jeg skal hjælpe hvis jeg kan :-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Normalt
Forfatter: 
Dato:  14-12-2007 17:20

bør man komme til undersøgelse hos egen læge 8 uger efter fødsel (det er også der man må begynde at løfte lidt igen efter KS).


Så jeg ville i hvert fald vente til du har været til det tjek


Og tillykke.



Christel

أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية

Eller du skylder mig en julebryg!


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej ...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 12:16

Hvad så hvis man har født naturligt?


Hvornår må man mon så begynde at ride igen?

Jeg fik en pjece om genoptræning efter fødsel - kan det mon passe, at der i denne stod 4 mdr efter fødsel?

jeg synes det lyder som lang tid efter.


Hvornår er I andre begyndt at ride efter også alm. fødsel? Og er nogen startet op for tidligt og har fået gener af det?


Mvh lise


Avl af Tinkere


Sortbroget tinkerhoppeføl + Sort tinkerhingsteføl født i 2007.


Nu med et Bay Sabino Roan tinkerhoppeføl.


www.Stutteri-Hauge.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalalala
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 13:37

Ja jeg trissede småture 5 uger efter fødslen og jeg var oppe på hest igen 3 uger efter, men det var liiige tidligt nok... avs


Jeg stoppede bare hvis det gjorde ondt. Lægen eller SP'en rynkede ikke på øjenbrynene... men måske havde de bare opgivet mig


Hov, det var efter en vaginal fødsel ;-)


Mange hilsener Ann-Rikka :-) Nu med opdateret mindeside


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie.

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 15:06

Pertsonligt venter jeg til efter 8 ugers undersøgelsen, så er man helt sikker på at alt er ok.


Det kan være at jeg - hvis formen er til det - skridter lidt efter 4-5 uger.


MetteH


Forventet ankomst af lille ny verdensborger 5 januar 2008 !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 8 uger
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 20:20

Jeg fik afvide at der skulle gå omkring 8 uger, også mht. bækknet(jeg havde bækkenløsning. Da jeg var til 8 ugers undresøgelsen spurgte jeg om det var okay at begynde at ride igen, fik jeg afvide at så længe det ikke gjorde ondt kunne jeg gøre som jeg havde lyst til.


Jeg fødte d.6.9 og kan stadig godt få smrter når jeg skal af hesten. . .


Maria uden power!

Nu med candezza !

0
0
Svar på denne tråd
 
 8 uger
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 18:58

Jeg fødte på normal vis sidste gang, og samme dag jeg havde været til 8 ugers undersøgelsen, begyndte jeg at ride. Jeg havde ingen smerter eller gener, ej heller her 6 år efter..


Jeg har hverken sidste gang eller denne redet under graviditeten. Sidste gang fordi jeg fik "mens-smerter" allerede i uge 8.

Denne gang fordi kræet ikke er redet til..




Julie

0
0
Svar på denne tråd
 
 ca 1 mdr
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 21:39

jeg mener jeg var oppe efter en mdr. det gjorde ikke ondt og det var bare dejlig og min hest nød det

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider