|
|
| Ikke godkendt navn? |
| Forfatter:  |
Maya ☻Chu-Chu og Luna☻ |
| Dato:  |
12-12-2007 18:31 |
|
Hvad gør man hvis man ønsker et ikke godkendt (i DK) navn til sit kommende barn? SKal man bare glemme det eller kan man søge? Hvis man kan søge. Hvor skal man søge? Til sidst. Når man ikke kender eller vil kende kønnet før den kommer ud. Skal man så vente med at søge, hvis det nu ikke bliver aktuelt for barner bliver det andet køn? Håber i er kloge 
Mvh Maya 3 sække ROYAL CANIN Schæfer sælges billigt. 400kr/sæk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Jeg er med på en kigger, for hvis vi nogensinde får endnu en pige, så håber vi på et ganske bestemt navn  Havde faktisk selv tænkt på sådan et indlæg, men aktuelt foreløbigt er det jo ikke, men meget rart at vide det 
Mange hilsener Ann-Rikka Nu med opdateret mindeside Nu som frue og mor til: Snorre 28/6-2007 Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P. Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ved at |
yiip |
12-12-2007 18:53 |
|
en jeg kender ville godt have hendes lille pige til at hedde et navn som ikke er godkendt.. hun kunne så ikke få det til fornavn, men hun måtte hedder det til mellemnavn, men vil en anden nu døbe en anden pige det samme navn, så kan dette barn hedde det til fornavn da der findes en anden der har det til mellemnavn... og er der en der hedder det til mellemnavn så kan man bruge det til fornavn... øhhh håber det gav mening...
I' m me.... and I'm perfect... Nu med cabriolet og vind i håret...  Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ. ******************************
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søgte lige lidt |
|
|
Mange hilsener Ann-Rikka Nu med opdateret mindeside Nu som frue og mor til: Snorre 28/6-2007 Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P. Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi søgte om TERA |
|
|
gennem kirkekontoret - fik lov som den første i DK at navngive hende det og siden hen er der vist 2-3 andre der har nappet det også 
Med venlig hilsen Gitte, stolt ejer af hingsten Jack D. - mor til Tera fra feb. 2005 - termin med søn 14. dec. 2007 Jul hos OLIVER´S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Link som er yderst relevante |
|
|
Med venlig hilsen Gitte, stolt ejer af hingsten Jack D. - mor til Tera fra feb. 2005 - termin med søn 14. dec. 2007 Jul hos OLIVER´S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
|
|
Jeg troede næsten alle navne var godkendt!!! Har kun hørt at det er navne som er copy-right beskyttet som Ikea eller hvis de kan være til ulempe for barnet at det ikke kan gives tilladelse ex. adolf hvis barnet hedder hitler til efternavn osv. Men der kan man bare se  Mvh Rikke
Til salg: 2 års trakehnerhoppe - kanudos xx - Induc (udtaget til eliteskue) Hoppeføl - Heartbreaker taf 0205 - Induc Se dem på http://www.stutteri-bruun.dk Nye billeder kan sendes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Maya ☻Chu-Chu og Luna☻ |
13-12-2007 10:20 |
|
Tak for svarene! Nu har jeg så fundet ud af hvor man kan søge om et navn. Gitte: Måske du kan svare på det jeg mangler nu du har været det igennem. Hvor længe tager det at søge? Jeg tænker på hvis barnet helst skal døbes i 2-3mdr alderen (for at kunne være i kjolen) kan det så nåes ved at søge efter fødsel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lang tid |
|
|
Det kan godt tage rigtig lang tid at få godkendt et navn. Min nevø blev først navngivet som 9 mdr.s fordi det først var der navnet endelig blev godkendt. Han hedder Storm. Og året efter han fik lov at bruge navnet blev det det 10. mest brugte nanvn i storkøbenhavn  Men barnedåb inden 6. md skal man nok ikke umiddelbart regne med. Hilsen Ditte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
|
|
Jeg var lige inde og kigge på de lister med navne der er links til længere oppe i tråden!!! Der er godt nok mange mystiske... så kan næsten ikke forestille mig at der er nogle som er for mærkelige til at blive godkendt. Nogle som har hørt om navne der enten er blevet afvist eller bare er meget sjældne??? Syntes det er lidt spændende - vi har bla. et hold venner som har kaldt deres rødhårede datter for Sol det syntes jeg er lidt sjovt og har aldrig hørt om navnet før... de havde bestemt at det skulle være det eller Pil (Pihl) Mvh Rikke
Til salg: 2 års trakehnerhoppe - kanudos xx - Induc (udtaget til eliteskue) Hoppeføl - Heartbreaker taf 0205 - Induc Se dem på http://www.stutteri-bruun.dk Nye billeder kan sendes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maya - som jeg husker det |
|
|
gik der vist under 14 dage fra jeg havde sendt ansøgningen - så der var lyn hurtig ekspedition . Hvis jeg var dig (andre), ville jeg bare søge om tilladelse til navnet - så kan du altid bagefter vurdere om du vil bruge det eller ej, hvis du får lov. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navnet SOL - |
|
|
har jeg hørt nogle gange. Gik i 1986 til undervisning ved en som hed (kaldte sig?) Sol - rigtig flot navn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Maya ☻Chu-Chu og Luna☻ |
13-12-2007 13:47 |
|
Igen mange tak for svarene, også selvom der ikke tegner sig et ens billed 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gitte... |
|
|
Så man behøver ikke at skulle bruge det, men kan i realiteten bare søge om det uden at have et barn at navngive??? Er det rigtigt opfattet??? Tja reelt kunne det jo være fordi man selv ville hedde det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kubling - ja |
|
|
det vil jeg mene - uden at skulle gøre mig til ekspert på det område. Der er sket meget siden 2005 hvor Tera skulle døbes. Men at ansøge om navnet er ikke det samme som at fortælle præsten hvad barnet skal hedde ved dåben 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ih hvor sjovt... |
|
|
Skrev til familiestyrelsen og spurte hvorfor Tera navnet ikke var på deres hjemmeside - og her er deres svar: Til Gitte Westen Breaum.
Angående din mail af 12. december 2007 om din datters fornavn, kan vi oplyse, at hun har fået godkendt fornavnet efter den tidligere navnelov, hvor Kirkeministeriet godkendte fornavne. Kirkeministeriet godkendte individuelt, og navnet blev ikke anført på nogen lister. Pr. 1. april 2006 fik vi en ny navnelov. Alle fornavne, som stod anført på Kirkeministeriets liste over godkendte fornavne fra 1990 og 1997 blev optaget på den nye liste, samt alle fornavne, der blev båret af 25 personer som 1. fornavn. Efterfølgende kommer de fornavne med på listen, som godkendes. Det betyder, at godkendes et fornavn i dag, kommer det på listen og kan anvendes af alle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Luani... |
|
|
En af min mors veninder ville gerne hendes datter skulle hedde Luani, hun søgte om det og fik lov at kalde pigebarnet Luani ;-9
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
demsie |
13-12-2007 19:39 |
|
Jeg synes det er helt ok at der skal ansøges om sådan nogle navne da nogen forældre går for vidt efter min mening... jeg har hørt om et forældre par der ansøgte om at få deres barn døbt Anus.. dette blev heldigvis ikke godkendt. MVH Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
|
|
Har engang oplevet at nogle døbte deres datter Gun, hvilket de også skulle søge tilladelse til. Navnet er vidst norsk eller sådan noget, og der var vidst noget familie i Norgen. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på at vi jo er meget internationale, og tænk hvis pige vil bo i et engelsk talende land, så hedder hun gevær...  Vi tænkte lidt på det, da vores datter skulle døbes, for min mand hedder Jørgen, og det er ofte noget bøvl med ø, så hun kom til at hedde Ida Kirstine, og nogle gange er det Idaho, for vi har bekendte i udlandet 
"En latter koster mindre end elektrisk strøm - men lyser mere op"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
|
|
Andre som har nogle sjove/specielle navne at dele med os andre??? Syntes det er lidt sjovt at læse om hehe Mvh Rikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| RikkeBruun |
|
|
Prøv at gå ind på Familiestyrelsens hjemmeside (der er linket længere oppe) Der er vildty mange mærkelige! Fx. stejepan! Skat eller Skak.. ja undskyld men hvad sker der for folk?
Julie Termin 17.april 2008 med barn nr.2
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tundra... |
StinaE |
01-01-2008 19:35 |
|
Jeg gik i highschool med en pige i Canada for 12 år siden, hun var gravid, og i en geografi time nævnte læreren en tundra, og pigen, hvis navn jeg ikke husker, bestemte sig for at skulle det blive en pige, ja så skulle hun hedde Tundra. Og det blev en pige. Gik iøvrigt i folkeskolen i klasse med en dreng der hedder Magnus, og dengang var det et lidt underligt navn. Det må man jo så nok sige at det ikke længere er. Vi er fra 79. Her i julen rejste vi fra Bornholm til Sjælland, og på færgen hørte jeg en mor kalde på en lille dreng, "Benny", kaldte hun. Og i en kø i Netto, hørte jeg en mor skælde på en lille pige, "Olga, kan du så komme her", sagde hun. Hm...har nok ikke hørt det værste endnu. Min mand vil kalde vores søn for Gunnar. Jeg vil nok nedlægge veto...  ...eller håbe på at vi ingen sønner får...  Mvh Stina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm. mener at ku´huske... |
|
|
... at der for en del år tilbage, kørte en sag med en mor, der ville have, at hendes søn skulle staves helt specielt, nemlig: Christophpher (altså christoffer bare med dobbelt "ph"). Det kunne hun ikke få godkendt, men hun ville ikke acceptere afslaget, og så vidt jeg husker, blev hun idømt dagbøder... Hvad sagen endte med, husker jeg ikke. ... men helt ærligt, stakkels dreng, han skal da stave sit navn resten af livet - det er altså lidt skørt synes jeg 
mvh Trine - mor til Mads 200506 Don´t let a fool kiss you ....or a kiss fool you
Kun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Moderen |
|
|
til "Christophpher" blev også 2. gang idømt dagbøder, som var endnu højere end første gang. Sagen blev vist nærmest verdenskendt og efterfølgende greb den daværende kirkeminister ind og ændrede på navnecirkulæret, så navnet blev gjort lovligt. Folk finder godt nok på underlige navne... Mvh Line
Frelst... heldigvis 
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenti
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
En i Alexanders mødre gruppe, har en søn som de gerne ville kalde VILD. Først synes jeg også at det var super mærkeligt, men egenligt er det jo meget sødt, og passede fint til ham. Vores den store hedder jo også William, så i princippet kunne hans navn også blive forkortet. Hendes veninde var endda ansat ved navnestyrelsen, og hun snakkede godt for navnet. De fik det dog ikke godkendt, det er noget med at der skal være en realtion til navnet. Der er endda en børnebog, hvor han hedder Vild, men de fik ikke lov. Så han kom til at hedde Willhem, også er det bare Will. Ja, sådan kan det gå, selvom hun havde insider viden. Mvh Jane
www.sullawasi.dk opdræt af Araber og Norske Skovkatte. Vi har lige fået killinger!!(17 maj)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navn... |
|
|
"Denniz" er heller ikke godkendt i DK. Vi søgte igennem vores præst og fik det godkendt uden problemer. Det er ikke officielt godkendt endnu, da der skal være et vist antal ansøgere på navnet, men man får det godkendt i hvert enkelt tilfælde...
Mvh Maria En god hest har aldrig en dårlig farve. Gammelt ordsprog
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arven... |
snapTrylledrikken ♣hihi♣ |
02-01-2008 11:49 |
|
Arven er også et ganske specielt navn, men nu alligevel meget pænt, gik i klasse med et tvillinge par de hedder snorre og økse.. snorre synes jeg så er rigtig pænt, men økse er da lidt underligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skummelt |
Sanne |
02-01-2008 13:51 |
|
men min søster talte om at min niece skule hedde Rølikke Heldigvis kom hun til at hedde Luna og hendes dreng hedder Frei -tror hun søgte om stavemåden til Frei
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså - jeg forstår |
cruella76 |
02-01-2008 14:39 |
|
slet ikke de forældre der vil døbe deres børn noget så besværligt som f.eks Christophpher. Hvad filan skal det til for? Min svogers bror, og hans kone, ja, de er sgu nogle mærkelig nogle. De har 2 drenge, og den yngste ville de have navngivet LUCIFER!! Hvad giver i mig, så er man da syg i roen. Men det blev heller ikke godkendt, nu hedder han istedet Quintus! I daglig tale bare Q. Nå, men mine børns far hedder jo Benno, og jeg hedder Reipur Brahtz til efternavn, you do the math! Så vi var faktisk ret obs på at vores børn ikke skulle have besværlige navne, som altid skulle staves, eller som folk ikke kunne udtale (jeg tør slet ikke tænke på hvor mange gange folk har tiltalt Benno som BennY istedet. Det må være skide irriterende. Jeg har opgivet at nogle kan udtale mine efternavne - men det generer mig nu ikke så meget, jeg griner efterhånden bare og retter dem Det er ved gud da også bare svært at sige. Vores børn hedder Så Ida og Viktor Søndberg Clausen (altså deres fars efternavn) Sidenhen har jeg så fundet ud af at Viktor også er lidt drilsk, for 80 % af dem der skal skrive hans navn, skriver det med C Selv til hans barnedåb, hvor der jo altså stod ViKtor på invitationen, der var stort set halvdelen af de kort han fik, skrevet med C. Det er der bare ikke noget at gøre ved nu, jeg troede bare at danskere ville skrive det med K, og jeg synes også selv det er pænest med K. Min venindes datter hedder Kimmie, hun er 8 år. Det tog mig laaang tid at vænne mig til, fordi vi selv havde en hund der hed Kimmie, så at kalde et barn det lå mig bare så fjernt haha  F.eks Snorre - jeg troede bare det var noget i kaldte ham indtil i havde fundet et rigtigt navn - sorry fnis - men nu synes jeg faktisk at det er et rigtig sødt navn. Man kan vænne sig til meget 
Christel "snooorrrk, zzZ, snooork, zzZ"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NIKITA |
|
|
præsten søgte for os , da NIKITA ik er godkendt her hjemme og slet ikke som et pige navn .. men ingen problem 
Bella 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt Brando |
cruella76 |
02-01-2008 18:20 |
|
Jeg har nemlig også en veninde hvis datter som nu er 4 år, også hedder Nikita, DET navn skulle jeg GODT nok også vænne mig til - kom hele tiden til at tænke på den film (Kodenavn Nikita) og når jeg så fik skubbet den ud af hovedet, så kunne jeg kun tænke på en sang med Elton John hahaha 
Christel "snooorrrk, zzZ, snooork, zzZ"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skøre navne |
|
|
Okay, jeg havde så lidt sjov (og massere af tid) da jeg skulle finde vores datters navn, så jeg gik hele navnelisten igennem. Her er et udpluk af GODKENDTE pigenavne fra den offcielle liste fra Kirkeministeriet (tjek selv op) som jeg finder total mærkværdige: Andersine, Europa, Charme, Dan, Gefion, Gift, Ha, Hyben, Kobra, Kylle, Lillemor, Loney, Mix, Mulu Altså Andersine og Dan kunne måske forsvares, men tænk at kalde sit barn GIFT! ...evt med Kobra til mellemnavn.  Har desuden en kunde der hedder Dement til efternavn. Det skal muligvis udtales på fransk, men ved første øjekast virker stavemåden temmelig komisk.
"Religion er en fundamental modsætning til alt hvad jeg agter højt - mod, klar tanke, ærlighed, retfærdighed og mest af alt, kærlighed til sandheden." -Henry Mencken-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navne... |
|
|
Ja, det er godt nok utroligt hvad nogle mennesker vil kalde deres børn  Denniz synes jeg ikke var så besværligt. Vi siger jo bare at det er Denniz med Z. Alle ved jo hvor det Z kan stå og der har ikke været så mange problemer med det. Folk synes det var besværligt i starten, og mente at det ville give ham en masse besvær, når han skulle sige "med Z" altid, men det er jo ikke anderledes end fx Christoffer/Kristoffer, Christina/Kristina, Casper/Kasper osv... De skal jo også hver gang sige om det er med K eller C...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en overskrift |
alleos7 |
04-01-2008 07:48 |
|
Lidt sjovt er det altså med de navne. F.eks har jeg en bekendt der hedder TERA, men det er åbenbart ikke anerkendt da hun fik navnet. (hun er 46) Har nogle bekendte der ville have deres datter skulle hedde Tisseline, men de nåede ikke at ansøge om det, da de heldigvis kom til fornuft inden. Eller måske ikke, for datteren hedder Tine-Line Thea-Lea. Og de siger skam begge navne til dagligt. Hendes 2 brødre hedder: Asmus-Emil Johannes, og Emil-Asmus Johannes, og tiltales også med fuldt navn, hvergang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| specielle navne |
|
|
Jeg gik i klasse med en remy (ymer bagfra) Min søns klasselære hedder Ny, det er da også et lidt mærkligt navn. Hendes forældre har da ikke vist hvad de skulle kalde deres lille Ny. Når man ser hvilke navne der er godkendt undre det mig faktisk lidt at Tera ikke var. Hilsen pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores drenge staves lidt anderledes |
ElseG |
04-01-2008 14:37 |
|
KASPAR: Med A, i stedet for E. Uhh de mmange gange det er kommet på skrift som Casper..  THORILD: Eller ThorKild uden K Uhh de mange gange det er kommet med K...  METTE: Lige ud af landevejen...  Havde jeg fået min vilje, så havde hun heddet ANINA. Jeg ringede til præsten fra sygehuset, (tiden skulle jo gå med noget, nu ungen kom 10 uger for tidligt.. ) Om Thorild var et navn, som hun ville døbe ham, det ville hun gerne.. FOR præsten kan nægte, at give/døbe et barn et navn, hvis han/hun mener, at det er i strid med et eller andet. OGSÅ selv om det er godkendt. Kender et par, her i nabolaget, der ville have deres døbt SKAT, her lige før jul, det blev dem nægtet af præsten.. 
Med TOSSEhilsner fra Else.
Man lugter ikke af hest, man dufter.. 
HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !! SE HER:
www.internationalhestetransport.dk/ Rytter til Rino søges: Forhør på 27848079
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cruella... |
Himmelfjer |
04-01-2008 16:10 |
|
..Lucifer er da et flot navn. Det betyder "Lysbringer". Bare ærgeligt, at det er blevet misbrugt af den katolske kirke i kampen mod oplysthed.  Jeg kender en Thit og en Nan...mærkeæige navne. Og så er der eksens kæreste, der hedder Tissel og hendes bror, der hedder Kritte...! Birka (min ældste) hedder altid Burka, når jeg snakker med engelsktalende venner...!  Der er mange skøre navne... men på en eller anden mærkelig måde, så smelter de alligevel sammen med personen, der bærer navnet, så man ikke synes, at de kunne hedde andet.  Camilla
Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalalala |
|
|
Mit navn er jo også sammensat... Ann-Rikka og jeg er troligt blevet kaldt det... og kælenavnet er så Rikka. Har en bror der blev hastedøbt med navnet Thaimi... det var ikke godtkendt og lignende udtale er et pigenavn  Har en bror mere med navnet Kenn... har jeg heller ikke set så mange gange. Ej Snorre er da ikke mærkeligt, det er gammelt nordisk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navne.. |
anettenielsen |
05-01-2008 19:48 |
|
Jeg kender en der har 2 børn med navnene Snorre-Elliot og Frigg-Ofelia. Det synes jeg var lidt sjovt i starten, men man vænner sig jo hurtigt til det. Og i dag kan de 2 skønne unger da ikke hedde andet  Men det er godt nok nogle sjove/underlige navne der er kommet frem i denne tråd  /Anette
Zeli Brentedal, det dejligste røde lyn 24.02.1990 - 05.04.2006 Elsket og savnet - Flicka -rød hoppe - søges Billeder på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxx |
|
|
Kom lige i tanke om en tidligere kollega der hedder: Eleonora Tjalla ... xxxx efternavn Det er vist noget nordisk et eller andet. Mvh Rikke
Til salg: 3 års hoppe - kanudos xx - Induc (deltaget ved eliteskue) 1 års hoppeplag - Heartbreaker - Induc Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007 Se dem på http://www.stutteri-bruun.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På Djursland |
|
|
hvor jeg kommer fra er der mange "gamle hippier" ( ) der har valgt at slå sig ned - derfor kender jeg en børneflok, der hedder Pil, Ask og Lyng. Og så er der Ocean og Cyron (ham der har været med i nogle ungdomsfilm i øvrigt - Ørnens Øje, To ryk og en aflevering, etc). Havde en veninde i folkeskolen som hed Ene - den synes jeg egentlig var lidt trist  Og så arbejdede jeg i Island sammen med en dansk pige, der hed Millington - det er jo også lidt specielt, men for mig er hun bare Mille 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalalalalala |
|
|
På uni gik jeg på årgang med en Tone, nu vi er ved underlige navne... nu synes jeg det er meget pænt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min datter |
sugarpop ♥minimule♥ |
13-01-2008 22:18 |
|
hedder heller ikke et helt almindeligt navn. Hun hedder Mishka Anastasia (hun er snart 10 år, dagligt bare hendes fornavn Mishka) hørte meget i starten at det da ikke var en hest, men et barn, men nu siger alle jo også når de har vænnet sig til det, at hun jo ikke kan hedde andet. Sønnen her et mere almindeligt navn Mike.
Med venlige hilsen Karina Formand for www.minimule.dk Ålborgtræf i februar eller marts, med gokart og fællesspisning. Ses vi ikke?? Se mere under arrangementer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husker med gru |
|
|
Husker med gru min tid som pædagogmedhjælper.
Hugo-Ernst, Zidane og Tusnelda er navne jeg aldrig vænner mig til.
Maria O: Synes jeg har set mange Denniz'er, sjovt det ikke er godkendt.
Hilsen fra Lise
Som har æren af at kende og ride smukke Rigola og dejlige Diabloo Kongelundens Rideklub - www.kongelunden.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej kom lige i tanke... |
|
|
.. om min ex kæreste der engang kendte nogen der boede på samme vej som ham. De var tre søskende der hed Agge, Utte og Inni. Og sjovt nok boede der på vejen ved siden af to søskende der hed Agge og Sigge. Så bliver det altså ikke meget mere sært i min verden. Kommer sådan til at grine hver gang jeg hører Agge, Utte og Inni.. genialt:) Tina
Lånes: Islænder, SKAL være rolig og kunne stå i boks om natten. Mere på præsentation... Nu med egen hjemmeside:) www.tb-foto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lise Rohden |
|
|
Ja, sidst jeg tjekkede var det i hvert fald ikke... Men der er flere og flere der hedder Denniz. Det er godkendt som Deniz. Men ikke med 2 n'er...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|