Har I hørt om den overtro, at man klipper lykken af, hvis barnet bliver klippet før han/hun er fyldt 1 år?
Én fra min mødregruppe fortalte om overtroen, da vi mødtes i går. Nu har ingen af din andre babyer i mødregruppen noget hår - næsten, hvorimod Tobias snart får lokkerne ned i øjnene og over ørerne.
Mormor kommer på besøg i morgen, så havde egentlig tænkt mig, at han skulle trimmes lidt. Særligt fordi han hver morgen har 10 cm "ståhår", som er én stor filtret tot.
Jeg er ikke særligt overtroisk - men når det gælder mit barn, vil jeg alligvel hellere vælge at være på den sikre side 
Ligesom barnevognen også først blev hentet hjem efter han var født.