... sagtens være bækkenløsning.
Min førstegraviditet var helt "efter bogen", ingen kvalme, ingen smræter- det var skønt!
Jeg passede frilandsgrise men blev nødt til at stoppe da maven blev for stor til at jeg kunne komme ind i de hytter de går i.
Min anden graviditet kom ret hurtigt efter den første (der er 11 mdr mellem mine børn) og der fik jeg ONDT!! Heldigvis skulle jeg ikke sygemeldes, da jeg jo gik på barsel med det første barn... Men for dævlen hvor det gjore ondt!
Nu er jeg så gravid igen. Jeg har termin d. 9 Juli. Jeg passer stadig grise (som jo også kan være hårdt fysisk). Jeg er allerede begyndt at have ondt i lænden/ bækkenet og tvivler på jeg kan klare ret meget mere end et par måneder til på arbejdet... Så jeg er godt klar over at bækkenløsningen er på vej- igen...