Det er jo svært lige at sige, hvad det kan være. Men jeg tænker umiddelbart blærebetændelse.
Jeg rendte selv ind i en, da jeg var i uge 20. Anede det ikke, før jeg vågnede kl. 4 en morgen med regelmæssige smerter af uignorerbare dimentioner
.
Ved ikke, hvorfor men når man er gravid får man åbenbart ikke de sædvanlige symptomer med svien osv. Det gør bare AV!!
Når du alligevel har en tid hos lægen i morgen, ville jeg vente. Men bliver det værre, så tøv endelig ikke med at ringe til vagtlægen.
God bedring!