Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Er det normalt? Sygdom og enorme smerter
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 22:35
Hej alle.håber på at være heldig at der er nogen som er oppe på denne tid..:) Jeg er gravid i 21 uge og graviditeten er fortløbet som den skal. De sidste to uger har jeg været syg, haft feber og en snot næse uden lige. I nat blev det rigtig slemt og hele dagen har jeg haft feber og været svimmel og haft balance besvær. Imorgen skal jeg til lægen og se hvad han siger. Her til aften er det blevet værre og har enorme sammentrækninger/smerter i maven.Og kan ikke rigtig få ro over kroppen. Er det normalt ?

Hilsen
Christina

- nu med en lille blybber i maven <3

0
0
Svar på denne tråd

Hmm, tjaaa.
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 22:43

Det er jo svært lige at sige, hvad det kan være. Men jeg tænker umiddelbart blærebetændelse.

Jeg rendte selv ind i en, da jeg var i uge 20. Anede det ikke, før jeg vågnede kl. 4 en morgen med regelmæssige smerter af uignorerbare dimentioner .

Ved ikke, hvorfor men når man er gravid får man åbenbart ikke de sædvanlige symptomer med svien osv. Det gør bare AV!!

Når du alligevel har en tid hos lægen i morgen, ville jeg vente. Men bliver det værre, så tøv endelig ikke med at ringe til vagtlægen.

God bedring!

/Rhaja :)

Mor til Tobias, 23.august 2006, termin 2. februar 2008.

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  10-12-2007 22:54
Den tanke har jeg slet ikke skænket. Jeg var gravid sidste år og fik blærebetændelse i 16 uge og tabte barnet pga nogle forkerte receptpiller. Der sved det heller ikke som det normalt gør. Men idag føles det bare anderledes end sidst. Men jeg får det da lige tjekket imorgen tidlig. Jeg håber i hvert fald snart jeg kan få mig lidt søvn :)

Hilsen
Christina

- nu med en lille blybber i maven <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider