Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Enlige mødre på Hn?
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 13:55

Sad lige og tænkte på hvor mange enlige mødre der er her på hn.


Jeg selv bor alene med min datter på 6 år, og hun har ponyen Josefine.

Min kæreste bor i Kbh så vi ses ikk hver dag..


Hva med dig?




Lonni


Mor til et lille tallent med ponyen Josefine..

Tænk før du taler...

0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 13:56

Prøv at flyt det her indlæg ind på det der hedder "Ve, ble og det der følger", her på hn, der får du garanteret flere svar end her..

Stella.


At ride er at leve

Be-Dancer Højgård kåret med 8 i helhed. Fløjhoppe!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er også
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 14:09

alenemor med dreng på 6år, 2 heste, 2 marsvin og 1 stk kat på Ballerupegnen. Ingen kærste (endnu) men job i Kbh så tiden er mangelfuld.


Heidi


Nihil intentanum

Felix vi ses igen min skat

0
0
Svar på denne tråd
 
 Alenemor
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 16:54

Jeg er alenemor til en knægt på 9,5 år..


Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 også mig..
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 17:34

alene mor til to små piger.. en på 2 år og en på 7 uger idag.. vi har hesten to ørkenrotter og to kaniner..


Elsker Min dejlige drømme hest! Ma Fila Noir.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er nybagt
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 19:20

enlig mor, og jeg har Ida på 2½ år, og Viktor på knap 15 måneder


Og det skal måske lige nævnes at jeg selv har valgt at blive enlig.



Christel

2 dejlige shettere sælges samlet - se præs.


أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية

Eller du skylder mig en julebryg!


0
0
Svar på denne tråd
 
 enlig mor
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 20:45

ja jeg er også en af dem som er enlig mor til 3 drenge på 13 - 7 og 14 måneder. men har selv valgt det da jeg ALDRIG har boet sammen med børenes far..


og er bare skrunk igen så det gør helt ondt


venlig hilsen søs


nu med 2 tinker i baghaven....

lejlighedsvis mops og mops-blandinger tilsalg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja...
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 23:23

..Jeg er også enlig, men ikke efter eget valg. Jeg har 3 dejlige unger på 5 år, 3 år og 1 år. :)


Camilla


Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 også her..
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 23:38

Jeg er også enlig mor.

jeg har en søn på 7 år (om et par dage)


vi har part på en lille pony og ellers har vi katte, kanin, marsvin, fugle og fisk..



Hilsen Rikke

nu med part...


0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 09:56

Jeg er også enlig mor med to piger på 2 og 4 år. Har dog en dejlig kæreste og en eksmand der lige har været på knæ

0
0
Svar på denne tråd
 
 Postnr . 9492
Forfatter: 
Dato:  08-12-2007 23:52

Jeg melder mig også under prædikatet "ENLIG MOR". Sagt med humor, da jeg bestemt ikke føler mig særlig enlig. Og ofte bliver mødt med tåbelige fordomme om hvad det vil sige at være enlig.


Jeg har også selv bestemt at det skal være sådan for en stund. For jeg har da en kæreste kørt i stilling som flytter op til os i foråret 2008.


Jeg har 3 skønne tøser på 7 år, 11 år(kun næsten) og 10½ md.


sammen med mine piger har jeg en pony, en hingsteplag og en dejlig missekat.


Har lige købt mit eget hus, som jeg overtager 1. januar, og elsker min fine Toyota Carina, der trofast bringer os rundt i hele landet.


Glade hilsner fra Gitte





Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre.

Carl Scharnberg

0
0
Svar på denne tråd
 
 også mig..
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 19:57

Jeg er også enlig mor. Til Nicholai på snart 11 mdr. Men jeg vidste fra starten at jeg ville blive enlig mor, da faderen og jeg "kun" fjollede rundt i weekenden. Og som nogle siger:"så går forstanden ud når sprutten går ind.."


Louise


som fik den bedste gave i verden fredag d. 12/1-07, da jeg blev mor til Nicholai

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åhh...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 23:11

Jeg bliver næsten lidt ærgelig over, at man / vi åbenbart stadig har brug for at fortælle, at man har hus / bil / at det er selvvalgt etc.. " Bare" fordi man er enlig mor..


Er det pga folks fordomme eller de fordomme som vi tror, at folk har?


Anja - Også enlig mor..


Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider