Jeg melder mig også under prædikatet "ENLIG MOR". Sagt med humor, da jeg bestemt ikke føler mig særlig enlig. Og ofte bliver mødt med tåbelige fordomme om hvad det vil sige at være enlig.
Jeg har også selv bestemt at det skal være sådan for en stund. For jeg har da en kæreste kørt i stilling som flytter op til os i foråret 2008.
Jeg har 3 skønne tøser på 7 år, 11 år(kun næsten) og 10½ md.
sammen med mine piger har jeg en pony, en hingsteplag og en dejlig missekat.
Har lige købt mit eget hus, som jeg overtager 1. januar, og elsker min fine Toyota Carina, der trofast bringer os rundt i hele landet.
Glade hilsner fra Gitte