Men jeg synes faktisk du skulle unde dig selv at tage afsted..
Jeg ville ønske jeg havde en mand der havde det mod som din har, det har jeg desværre ikke - min niels ville gå i panik hvis han skulle stå alene med en krop-umulius..
Kan I høre forskel på om hendes gråd er "ulykkelighed" eller "hysteri"?
Min dreng har det også med at han godt kan finde på at blive noget så utilfreds, men her er der ingen kære mor for hans vedkommende..
Han må hyle lige så tosset han vil - jeg lader ham høre jeg er i huset og tusser omkring, ser tv eller ikke har forladt ham, men ikke på vilkår om jeg vil at han skal underholdes af mig når der er sagt "nat nat"
Af og til siger jeg til ham at jeg godt kan høre han er utilfreds, men at han skal lægge sig ned og putte sig..
Sådan lidt bestemt på ordet put sig...
Noget andet er hvis det er oprigtig ulykkelighed, jamen så må jeg jo sørge for at finde ud af hvad der er los...
Har du fået tjecket hendes ører? - bare en tanke om at det kan være ubehageligt at skulle lægge sig ned og sove..
Åh hvor lyder man dog gammelklog - har selv mine problemer med vores lille Kaya, men det opretter jeg mit eget indlæg om..
Jeg synes du skal tage afsted - evt have din mobiltlf med og ringe og høre hvordan det går - se om farmand ikke kan klare mosten, det er jeg sikker på nok skal gå...
(bliver det helt umuligt kan du evt tage hjem)
Har din mand iøvrigt ikke en kammerat eller en anden han kunne invitere over så han ikke er helt alene, det er tit rart bare at have en at snakke med..