Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Tegning + billeder
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 09:17

Ja så fik vi vores gave fra Majbritt Pavlak, som også tegnede Tika, er det ikke bare skønt???



Ellers er lillemanden jo vokset sig dobbelt så stor kilomæssigt.


Nu 5 måneder gammel og vi forsøger os med at sidde i højstol. Hangaren er svær at ramme når man nærmest hopper på stolen:


Hov er der ikke mere mad?



Og i renere udgave :




Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er han dog skøn.
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 09:28

Sikke nogen skønne billeder, de går lige i hjertet

Hvor er det altså et godt tegnet billede...

Det ser skisme godt ud.

Hvor er han da bare skøn...



Annemarie

(Laura & Emma - 20/7/06 - Er 1 år nu og fyldt med energi)


If you can dream it, you can do it!!!






0
0
Svar på denne tråd
 
 lækker unge
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 09:35

Sikke en lækker dreng, både med og uden mad i hele fjæset det er da lige til at blive i godt humør af.


Jeg er helt vild med tegningen Kunne være jeg skulle få lavet sådan en når min baby forhåbenlig snart kigger ud.


Mvh Nina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Undskyld jeg bander
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 09:39

Hold da kæft hvor er han lækker .


Og rigtig flot tegning


/Rhaja :)

Mor til Tobias, 23.august 2006, termin 2. februar 2008.


0
0
Svar på denne tråd
 
 tegning...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 09:40

Takker... Han er bare skøn .


Lidt reklame for tegnebutikken


www.tegnebutikken.dk/



Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nøj...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 14:06

Nøj, hvor en griner jeg fik mig der!! Han ser da fantastisk glad ud! Det smitter da...



PS. hvordan går det med tilridningen af Chicco?



Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd
 
 mums..
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 14:20

hvor er han søød.. hvor gammel er han og hva vejer han ?? ;)


Hilsen Sole

Nu med Helene i armene

Født 26 September ´07 kl 11.08

Dit liv er som en tegning du selv tegner. Du har bare ikke noget viskelæder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Snorredrengen
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 19:01

WinnieK... ja det er han som regel også .

Chico-drengen er redet til og styrbar i alle gangarter. Han går selvfølgelig ikke stabilt endnu, men søger gerne ned, han mangler lidt balance, men den er faktisk meget bedre end forventet. Jeg har redet ham et par småture alene og han har været super. Nu får han fri (undtaget måske et par småture i weekenderne) indtil det bliver lysere igen, jeg kan nemlig ikke nå at ride inden det bliver mørkt (der er 10 min. skridt langs vej til ridehus) og det gør jeg altså ikke på en unghest .


Sole: Han er 5 måneder og 5 dage på billederne og vejer 8,5 kg fordelt på 70 cm :-)



Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad pokker...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 19:04

er han allerede 5 mdr???!!!


Ok, tiden er da løbet helt fra mig - syntes da lige at I fik ham


Dejlig tegning og køn knægt.




TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram i maven (termin 280108)


0
0
Svar på denne tråd
 
 ha ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 19:31

Han er da bare FOR lækker den bette fis


Sikke et dejligt glimt han har i øjet




venlig hilsen
RikkeAnd

Victor 14. juli 2002

Mille 20. september 2006

termin den 16. februar 2008

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  05-12-2007 20:03

TinaR: Ja tiden går alt for stærkt... glæder mig til at se hvad din mave gemmer, der er jo heller ikke så lang tid til :-)


RikkaAnd: Takker og ja en charmør af grad


Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider