WinnieK... ja det er han som regel også
.
Chico-drengen er redet til og styrbar i alle gangarter. Han går selvfølgelig ikke stabilt endnu, men søger gerne ned, han mangler lidt balance, men den er faktisk meget bedre end forventet. Jeg har redet ham et par småture alene og han har været super. Nu får han fri (undtaget måske et par småture i weekenderne) indtil det bliver lysere igen, jeg kan nemlig ikke nå at ride inden det bliver mørkt (der er 10 min. skridt langs vej til ridehus) og det gør jeg altså ikke på en unghest
.
Sole: Han er 5 måneder og 5 dage på billederne og vejer 8,5 kg fordelt på 70 cm 