Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Børnepasn.orlov?
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 19:57

Hej.

Er der nogen derude der er på orlov/ forventer at tage orlov?

Evt under børnepsningsorloven, evt under den gamle lov? ( børn født før 2002)

Det er ganske rart at vide at man har over 1 års orlov til gode. Men når det så viser sig at man får FØR skat -godt 6000 kr!. Så forstår jeg ikke hvad det skal til for?

Er der nogen mennesker i Danmark der kan leve for så lidt? Samtidigt med de har børn???


- VI lever i et land de kalder velfærdssamfund, så jeg synes det lyder helt utroligt at folk skal tage orlov og leve af almisser?-

Vil nogen dele råd/erfaringer?






Trakhener hoppe sælges/byttes


rideudstyrsforretning
www.happy-horse.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er da velfærd
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 20:36

Det er da velfærd. Ikke mange andre steder de får penge for at gå hjemme ved deres børn.

.

Jeg kender folk der har valgt at tage udenlands i deres rest barsel. Fx skulle konen til USA på kursus/foredrag. Mand og børn tog med. Ialt blev det til 1 måneds ferie efter konens kursus/foredrag. Og på den måde er det jo godt med lidt ekstra penge.

.

Men nej det er da bestemt ikke en guldgruppe, men en hjælp er det jo.


Med venlig hilsen

Lena


GRATIS RIDNING TILBYDES

I 8464 OMRÅDET

se min præsentation


www.minimule.dk


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider