Hej.
Er der nogen derude der er på orlov/ forventer at tage orlov?
Evt under børnepsningsorloven, evt under den gamle lov? ( børn født før 2002)
Det er ganske rart at vide at man har over 1 års orlov til gode. Men når det så viser sig at man får FØR skat -godt 6000
kr!. Så forstår jeg ikke hvad det skal til for?
Er der nogen mennesker i Danmark der kan leve for så lidt? Samtidigt med de har børn???
- VI lever i et land de kalder velfærdssamfund, så jeg synes det lyder helt utroligt at folk skal tage orlov og leve af almisser?-
Vil nogen dele råd/erfaringer?