Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

combivorg/lift
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 20:57

Nu har jeg været ude og investere i en emmaljunga kombivogn, så nu er jeg ved at have styr på det meste til hans ankomst til januar.

Nu er problemet at efter hvad jeg kan se bruger man ikke lift i kombivogn, pga. det lave liggemål.

Havde så tænkt at købe en voksipose med bæreplade, at have og bære ham i/sove i, men er det nok?

Har nogle i familien der mener at jeg skal have en lift. Hvad har i gjort, skal man have en lift eller hvordan har i båret jeres guldklump rundt?

Hvor der dog mange ting der skal tages stilling til første gang. Glæder mig allerede til anden gang, hvor jeg ved det hele.

0
0
Svar på denne tråd

Forskelligt..
Forfatter: 
Dato:  03-12-2007 23:37

Selv om jeg havde en voksi fra start syntes jeg nu det er rarest med en nyfødt i en lift. Der er lidt bedre hold på dem. Men forstår ikke.. Bruger man ikke sådan en blød lift? Hvordan bærer man så baby rundt eller har den sovende i mødregruppen ( andet end udenfor selvfølgelig )? Ved emmaljunga har de bløde lifte. Havde en blød lift til Laura i min tvillinge bertini vogn. Var så glad for den. Ikke så robust som alm lift, men meget nemmere at slæbe rundt på.

Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd

blød lift
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 12:36

Må lige op i butikken og høre om jeg kan købe en blød lift til min kombivogn. Da det lyder smart.

Synes at lifte ser så klossede at slæbe rundt på. Og nu er jeg ikke så stor.

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  04-12-2007 12:45

Jeg bruger voksipose til Celina i hendes barnevogn. Hun liggre altid med armene oppe over hovedet og der "var ikke plads" til hende i liften pga. at hun havde armene oppe og ude til siden. Jeg har ikke savnet at bruge en lift.

Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang.

Rumle a.k.a. skumfidus, nu med navn : Celina

0
0
Svar på denne tråd

lift med hård skal
Forfatter: 
Dato:  07-12-2007 22:33

vi har købt en lift. Den "hårde" model. Den har vi været meget glade for.

Mener at man kan bruge både den eller denne kombi lift/kørepose ting til en kombivogn.

Men tag ud i forretningen og lad dig vejlede. Vil også mene at du har bedre styr på barnet i en hård lift, men det er nok smag og behag.

Det er bøvlet og tungt at slæbe barnet på armen. Liften er nem at bære og kan lige sættes ned på gulvet eller andet.

Vil også sige at Emmaljunga er en dejlig vogn - den får mange hug herinde, men jeg er super glad for min terrængående big star surpreme...

Held og lykke med det hele

0
0
Svar på denne tråd

Anbefaler Voksi
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 09:32

Vi fik først vores Voksi da Carl var 4 mdr., og det ærgrer mig vildt. Med en bæreplade og de 2 hanke er den genial som lift, og jeg kan slet ikke se, at den skulle være mindre god til at holde styr på baby, som en hård lift.

Et tip: Læg barnevognsmadrassen ovenpå bærepladen - da den der bæreplade altså er lidt for hård som underlag, trods det at den er foret og polstret let.

Når man bruger Voksien helt fra barnet er spæd, vænner barnet sig jo også til den, og kan nærmest sove alle steder, bare Voksien er med :-) Det har været vores oplevelse.

Jeanette

Drengetøj? Jeg har lidt til salg - skriv PB...

0
0
Svar på denne tråd

voksien
Forfatter: 
Dato:  09-12-2007 21:00

Jeg nu været ude og kigge. Og der er ingen tvivl, en voksi skal det være.

Har kigget på nettet, og der ser det ud som om man kan få dem med glat overflade. Er det billederne der bedrager, eller er det muligt??

I babysam fortalte de mig at detfandtes ikke.

Kan man skifte betræk på voksien??

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider