Nu har jeg været ude og investere i en emmaljunga kombivogn, så nu er jeg ved at have styr på det meste til hans ankomst til januar.
Nu er problemet at efter hvad jeg kan se bruger man ikke lift i kombivogn, pga. det lave liggemål.
Havde så tænkt at købe en voksipose med bæreplade, at have og bære ham i/sove i, men er det nok?
Har nogle i familien der mener at jeg skal have en lift. Hvad har i gjort, skal man have en lift eller hvordan har i båret jeres guldklump rundt?
Hvor der dog mange ting der skal tages stilling til første gang. Glæder mig allerede til anden gang, hvor jeg ved det hele. 