Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 hård mave hjælp
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 18:29

hejsa alle herinde...!!!


uha min datter på 10 mdr er inde i en periode hvor hun har hård mave hvad kan jeg dog gøre for at rette op på det..


håber i kan hjælpe





0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis det er meget slemt
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 19:33

-Kan du evt. tage en snak med din SP eller læge, om du kan give hende noget laktulose (afføringsmiddel) som kan hjælpe hende lidt på vej i en periode.



Christel

2 dejlige shettere sælges samlet - se præs.


أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية

Eller du skylder mig en julebryg!


0
0
Svar på denne tråd
 
 her gjorde vi det
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 20:31

frederik havde også en overgang hård mave. vi gav ham sveskemos og/eller vindruer og droppede så helt bananer.


han fik selvfølgelig ikke tynd mave men behøvede så ikke at være helt rød i hovedet og sige mange høje lyde samtidigt


mange hilsner mette


Nu med verdens lækreste baby i armene

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for jeres råd
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 20:51

tusinde tak for rådene...


har netop selv taget brug af sveskemosen idag hvor meget kan man gi de små af dette man skal vel os passe på de ik får for meget.???


i skal i hverfald have tak for hjælpen...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svesker
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 21:03

josefine får ca 8-10 svesker hvis hun har hård mave enkelte dage lidt mere. Der går ca 1-1½ døgn før end at sveskerne virker her :-)


Sveskerne blendes med en smule kogt vand og serveres oftest med andet, fx æblemos...



www.erfagruppensyd.dk


Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008


Udlånes:

RDH/hann. hoppe mave (foler i april ´08)


Sælges:
Kalliope

Aron

Arthur

Romeo

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hård mave
Forfatter: 
Dato:  02-12-2007 22:08

Jeg har også altid brugt sveskemos til mine unger, hvis de har døjet lidt med hård mave i perioder...


Gør dog IKKE som jeg gjorde i dag med mig selv

Venter jo nr 3 og har haft mega hård mave de sidste 5 døgn, men nu skulle jeg dælme gi´ den, sku´ jeg...

Så RikkeAnd åd lige 25 svesker her kl 16 og 3 timer senere... Tja, har da været af kummen et par øjeblikke

Det var nok liiige et par stykker eller 10 for meget


venlig hilsen
RikkeAnd

Victor 14. juli 2002

Mille 20. september 2006

termin den 16. februar 2008

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider