Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Gravid? - Svar på blodprøver.. Øvøv...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 20:43

Ja, jeg har jo haft spiral i 3,5 år, og har fået den ud i starten af oktober.

Derefter fik jeg slet ikke mine mens mere, så jeg kontaktede lægen. Jeg fik taget nogle blodprøver og fik svar i dag.


Alle prøver var normale, jeg var ikke gravid (desværre), men jeg havde for lavt stofskifte.. Men det har ikke noget med mit underliv at gøre..


Så nu skal jeg til gynækolog og undersøges og muligvis have hormoner, for nu vil jeg altså bare være gravid!!


Nogen der har prøvet det samme?


Jeg er ret ked af det, for jeg er meget opsat på at blive gravid nu.. Så jeg håber ikke at skulle igennem en masse bøvl..


Mega ØV!!!


Elbækgaard

Venter 2 føl i 2008 efter:

Aljano og Aswad Al Walad OX

Sælges:

MINI-WRAP og Valset byg

BILLIG KIEFFER IISAR!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rolig rolig søde
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 20:51

Det er kun 2 måneder siden du fik din spiral ud.


Ikke alle bliver gravide ved et trylleslag - det skal nok komme



Christel

2 dejlige shettere sælges samlet - se præs.


أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية

Eller du skylder mig en julebryg!


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 20:55

Min læge sagde at der ikke var nogen chance for at blive gravid sådan som det så ud nu.

Jeg sagde også til hende om jeg bare skulle have systemet "igang" igen, men hun mente stadig at jeg skulle til gyn. for at blive tjekket om alt var iorden, og så få hjælp til at få det hele igang igen.

Jeg er selv lavet i et glas, så det er nok derfor lægen har sat "himmel og hav" i bevægelse..


Elbækgaard

Venter 2 føl i 2008 efter:

Aljano og Aswad Al Walad OX

Sælges:

MINI-WRAP og Valset byg

BILLIG KIEFFER IISAR!

0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 21:42

Havde du menstruation imens du havde spiral? Hormon eller kobber?


Dit indlæg kan godt misforståes som om du vil have hormoner for at blive gravid, men det du skal er vel at have hormoner for at få den naturlige cyklus hjulpet igang (det fik min søster også).


Jeg fik spiralen ud i juni, begyndte at forsøge med at blive gravid i august, men det er heller ikke lykkes endnu. Jeg må også nok indrømme at være lettere utålmodig, da vi har ventet længe på at kunne få lov til at gå igang med "projekt baby II" (vi har en dejlig søn fra 2003).


Held og lykke, krydser hvad der krydses kan for at det ikke bliver til noget bøvl for jer.


Nanna.




Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk


Bog sælges, se præs.:

Lisbeth Liebmann og Gitte Haag:

"Når to bliver til tre - At skabe en familie sammen"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rolig...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 21:44

Jeg vil gerne advare dig...

Du bliver ikke bare lige gravid fordi du får nogle hormoner heller...

Det er muligt din krop bare skal startes med nogle hormoner... men altså det er jo ikke engang to måneder siden du fik fjernet spiralen...

Babyer kommer ikke nødvendigvis når man bestiller dem.

Og hvis du har lavt stofskifte... så synes jeg godt nok du skulle få styr på det inden du arbejder videre med baby planerne...

En graviditet er en stor belastning for kroppen, så det er bedst hvis den er nogenlunde i form.



Mvh
Lin
da
***Jack og Pascall ***
:-) :-)

Thor R.I.P



Nu 15 kg lettere og på vej nedaf....


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 22:30

Hmm... Hvad kan det være lægen så sender mig afsted med de oplysninger? Hun mener systemet skal igang med det samme efter den spiral..

Jeg skal have hormoner for at få mit system igang igen så jeg kan blive gravid.

Min læge mente ikke mit stofskifte var så alarmerende lavt at jeg skulle få gjort det store ved det.. Ved heller ikke lige hvad man kan gøre ved det??


Elbækgaard

Venter 2 føl i 2008 efter:

Aljano og Aswad Al Walad OX

Sælges:

MINI-WRAP og Valset byg

BILLIG KIEFFER IISAR!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Personer
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 23:09

med stofskiftesygdomme mener de kloge (lægerne) har svært ved at blive gravide ! Jeg har selv en stofskiftesygdom og fik en radioaktiv tablet i 2006 dog skal jeg have een til da min struma ikke er helt væk endnu. Da aftalte jeg med afdelingen at jeg ville sætte behandlingen i bero fordi vi ville gerne have en nr. 2 og 1½ år var længe at vente (jeg er ret oppe i årene ;-) ). Lægen fortalte så at jeg ikke skulle regne med at blive gravid sådan lige.


Det blev jeg, og spiralen min blev taget ud i Januar 2007 og jeg blev gravid i midten af marts. Den 20. November fødte jeg så vores dejlige datter.


Men jeg tror din læge lige vil tjekke dig ved en gynækolog, fornuftigt af din læge. De fleste skal prøve 1 år først for overhovedet at komme videre i systemet.


Held og lykke !


Beagle.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider