Det anbefales jo at der skal være 17-19 grader i et soveværelse (se evt dette link www.babyklub.netdoktor.dk/dk/ babyklub/learning/healthiness/ article.jsp?articleIde...cle_000643)
og det er der i vores soveværelse, og vi sover alle fint - MEN Silje sover jo med hænderne over hovedet, og når hun er ovre ved mig og spise om natten, så er hendes små hænder simpelthen SÅ kolde. Hun virker ikke som om det genere hende, og min kæreste siger jeg er hys når jeg halvt i sjov siger at jeg vil give hende vanter på om natten, og der sker jo som sådan heller ikke noget ved kolde hænder, men synes da at det er lidt træls...
Hvordan har jeres små pusser det med varme i hænderne om natten?