Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

kolde hænder indenfor
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 13:47

Det anbefales jo at der skal være 17-19 grader i et soveværelse (se evt dette link www.babyklub.netdoktor.dk/dk/ babyklub/learning/healthiness/ article.jsp?articleIde...cle_000643)

og det er der i vores soveværelse, og vi sover alle fint - MEN Silje sover jo med hænderne over hovedet, og når hun er ovre ved mig og spise om natten, så er hendes små hænder simpelthen SÅ kolde. Hun virker ikke som om det genere hende, og min kæreste siger jeg er hys når jeg halvt i sjov siger at jeg vil give hende vanter på om natten, og der sker jo som sådan heller ikke noget ved kolde hænder, men synes da at det er lidt træls...

Hvordan har jeres små pusser det med varme i hænderne om natten?

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Skal giftes d. 10. maj 2008

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 06:25

Vi har det lidt varmere i soveværelset, da Celina også sover med hænderne over hovedet. Jeg jhar valgt at give hende en langærmet body på om natten, men det hjælper jo ikke på hænderne.

Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang.

Rumle a.k.a. skumfidus, nu med navn : Celina

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  30-11-2007 08:51

Tror vi har et lidt varmere soveværelse, Snorre sover i natdragt og med kortærmet body inden under, nu er han nået den alder hvor han mosler dynen af og han har stadig varme hænder ;-)

Men det med kolde hænder betyder ikke det store hvis de er varme i nakke og på maven :-)

Mange hilsener Ann-Rikka :-)

Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider