Hejsa,
ja generelt så vasker jeg jo alt før det bliver brugt til lillepigen.
Men lige med selve voksi posen er jeg lidt i tvivl - for den er jo imprægneret - og netop nu i stand til at holde vand og vejr ude.
Men omvendt så syntes jeg at selv efter timevis af luftning udenfor - så bliver den ved med at have den her "harske" - "jeg-er-meget-ny-lugt" - hvis i forstår.
Har i andre bare taget voksi og lign. i brug - eller har i været i gang med rens/vask.
I givet fald må det vel bare være betrækket i maskinen. Evt. gode råd omkring viderebehandling - senere imprægnering osv modtages gerne
- Tak.
Hilsen Lotte