Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 vask af voksi før brug?
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 17:23

Hejsa,


ja generelt så vasker jeg jo alt før det bliver brugt til lillepigen.

Men lige med selve voksi posen er jeg lidt i tvivl - for den er jo imprægneret - og netop nu i stand til at holde vand og vejr ude.

Men omvendt så syntes jeg at selv efter timevis af luftning udenfor - så bliver den ved med at have den her "harske" - "jeg-er-meget-ny-lugt" - hvis i forstår.


Har i andre bare taget voksi og lign. i brug - eller har i været i gang med rens/vask.


I givet fald må det vel bare være betrækket i maskinen. Evt. gode råd omkring viderebehandling - senere imprægnering osv modtages gerne :-) - Tak.


Hilsen Lotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 20:50

Hej Lotte,


Jeg har selv en Voksi, og syntes også den var lidt "stiv" i det. Jeg har derfor fulgt vaskeanvisningen og vasket betrækket Du må endelig ikke begynde at vaske ulddynen, så har du et styks uldklump.


Held og lykke med det. Er i øvrigt super glad for vores - og vores lille baby ligeså!


Trine.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider