Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Brysterne løber
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 09:58

I går aftes da jeg var færdig med mit brusebad begyndte der at løbe væske/mælk ud af mine bryster. De har godt nok været ømme de sidste par uger og er også vokset (til stor fornøjelse for Mogens ,altså kun se og ikke røre).

Jeg har først termin d. 28/12 men bliver formentlig sat i gang d. 13. pga hun er lidt stor pga min svangerskabsdiabetes.

Det mit spørgsmål egentlig går ud på er, om der er nogle af jer der har oplevet det samme?

Skal jeg være bekymret? Er fødslen lige om hjørnet?

Jeg har været sygemeldt de sidste 3 måneder pga for mange og for kraftige plukveer.

Plukveerne er de sidste par uger tiltaget i mængden og styrken. Jeg kan ikke rejse mig op fra en stol feks uden at maven bliver totalt hård over det hele, og sådan er det med mange andre små bevægelser jeg laver, der jo egentlig ikke er anstrengende som sådan.

Jeg kan desværre først få tid ved min læge i næste uge.

Malene

Mor til Mathias fra d. 9/5-01 og med termin d. 28/12

0
0
Svar på denne tråd

helt naturligt
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 11:26

hej

Det er helt naturligt og normalt og du skal jo snart føde så ingen problemer i det.. mine begyndte at løbe da jeg var ganske få måneder henne og gjorde det resten af gravidteten..

pøj pøj med det hele

heste er nogle dejlige dyr som giver en masse glæde men også en masse spekulationer og en flad pengepung..
0
0
Svar på denne tråd

Helt rolig
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 15:17

Hejsa,

Det er helt almindeligt, og glæd dig over du allerede har mælk. Jeg oplevede det fra uge 20 - og resten af graviditeten.

Husk at slappe af når du har plukkeveer.

Knus

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Total griner
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 21:41

HA HA HA. Brysterne løber... Jeg ligger total flad af grin, sorry, men for hulen da, du må da løbe efter dem... Fat i babseholderen og få dem snørret fast. *LOL*

Nej jeg ved godt hvad du mener, jeg tror det er helt normalt, sådan har var det også hos mig, men for en sikkerhedsskyld kan du jo ringe til din læge (og sige dine bryster er løbet borte...*LOL*) og fortælle hvordan og hvorledes, måske du lige skal have et tjek.

Håber ikke det gør noget at jeg synes din overskrift var så skide skæg. Held og lykke med det hele.

Hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

God formiddag
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 10:47

Altså Jette . Hvis de løb bort ville jeg bare prøve at indhente lidt af dem og ikke det hele, da jeg sagtens kan nøjes med halv størrelse .

Malene

Mor til Mathias fra d. 9/5-01 og med termin d. 28/12

0
0
Svar på denne tråd

He he...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2007 14:21

He he, det kender jeg også alt for godt.

Har i øvrigt fødselsdag samme dag som din Mathias, som min søn også hedder. :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider