I går aftes da jeg var færdig med mit brusebad begyndte der at løbe væske/mælk ud af mine bryster. De har godt nok været ømme de sidste par uger og er også vokset (til stor fornøjelse for Mogens
,altså kun se og ikke røre).
Jeg har først termin d. 28/12 men bliver formentlig sat i gang d. 13. pga hun er lidt stor pga min svangerskabsdiabetes.
Det mit spørgsmål egentlig går ud på er, om der er nogle af jer der har oplevet det samme?
Skal jeg være bekymret? Er fødslen lige om hjørnet?
Jeg har været sygemeldt de sidste 3 måneder pga for mange og for kraftige plukveer.
Plukveerne er de sidste par uger tiltaget i mængden og styrken. Jeg kan ikke rejse mig op fra en stol feks uden at maven bliver totalt hård over det hele, og sådan er det med mange andre små bevægelser jeg laver, der jo egentlig ikke er anstrengende som sådan.
Jeg kan desværre først få tid ved min læge i næste uge.