Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Ønsker til barnedåben...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 13:22

Vi skal holde barnedåb for Emma til januar, og jeg sidder nu og skal finde på nogle ønsker...men pyha, det er da svært.


Har i ikke nogle gode ideér?


Tina


Blev mor til Emma den 4. oktober 2007

4120 gram og 55 cm. lang

0
0
Svar på denne tråd
 
 ønsker
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 13:42

Jeg kigger lige med, skal dog først have dåb d. 8 marts.

Men har kun nogle få ønsker, intil nu


25/6-07 blev jeg mor jubii

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi ønskede os i sin tid
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 13:45

trip trap stol


play tray (plade til trip trap stol)


aktivitetstæppe


tæppe med navn, fødsesdato og vægt


forskellige børnebøger


sølv foto album


sølv foto ramme


tøj


børneopsparingskonto


plade til voksipose


legetøj


det var vist det tror jeg, men ellers så kig et katalog igennem fra eks babysam, kære børn osv så skal du nok finde 100 ting i lige pludselig ønsker jer


hilsen mette


Nu med verdens lækreste baby i armene

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi fik
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 14:14

Jeg vil lige skrive hvad min Emma fik i dåbsgave - så kan du få ideer derfra, måske ;)


  • Børneopsparing
  • Gavekort til H&M
  • Penge
  • Tøj
  • Sengetøj
  • Sengeuro
  • Legetøj, bamser, rangler m.v.
  • Billedramme
  • Smykker, armbånd og halskæde
  • Smykkeskrin, hjerte i sølv
  • Bøger - H.C. Andersens eventyr, godnathistorier mv.
  • Sangbog
  • Sølv dåbsrulle



Den 1. august 2007 kl. 12:23

blev min skønne datter Emma født.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Vores ønsker
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 15:44

Eventyr:
H.C. Andersen, Grimms osv.

Halfdan Rasmussen ABC med CD

De små synger

Sparebøsse, sølv

Rim & Remser

BørneCD'er

Dåbsattestholder i sølv

Sølv fotoalbum med ramme til billede på forside

Smykker

Legetøj i god kvalitet samt diverse børnebøger

Tøj

Eventyr om baby selv, se www.bogslottet.dk

Gynge"hest" fra Naarup savværk, http://www.naarup-savvaerk.dk/

Hånd/fod-aftryk (metal), se www.cs-design.dk

Barnesæt (stol+ bænk+bord) i sortbroget koskind, fra Naarup savværk, se http://www.naarup-savvaerk.dk/

Gavekort til fotograf

Sandkasse i træ

Legehus i træ

Flagstang med dannebrogsflag 1-1½ meter

Motorcykel…. De der røde/blå/gule, tre hjul

Voksipose med bæreplade, enten 0-3 eller 0-6 år

Godnathistoriebog

Trehjulet cykel

Børneopsparing

Gavekort/penge til ovenstående ønsker


Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke nogle gode ønsker...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 16:19

Super gode ønsker, der er mange af dem, jeg slet ikke har tænkt på... 1000 tak for hjælpen




Tina


Blev mor til Emma den 4. oktober 2007

4120 gram og 55 cm. lang

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider