Da vi købte autostol til Emma, fik vi oplyst, at så længe de er under en måned gammel, må de max sidde 45 min. i stolen af gangen. Efter en måned skulle der ikke være nogen problemer.
Nu er det ikke fordi, vi kører særlig langt med hende i bilen, og autostolen bliver ikke brugt til andet. Men hun har da en gang siddet i autostolen 1 time, og det ser ikke ud som om, hun har taget skade
. Så længe man er opmærksom på det, og evt. tager den lille op nogle gange undervejs på den lange køretur, kunne jeg ikke forestille mig, det var noget problem. Bare det ikke er noget, der skal ske hver dag.
Når jeg er ude og handle, har jeg vores konbivogn med. Den kan både bruges til autostolen (hvis nu man kun skal handle nogle få ting), eller også passer liften lige ned i. Det er rigtig dejligt og nemt. Vognen vejer kun få kg., og den fylder ikke det store i bilen. Jeg gik meget i stykker i understellet ved fødslen, og måtte de første 4 uger ikke løfte særlig meget, og det har det været et hit med denne kombivogn