Ja, så er jeg blevet skannet for sidste gang, det var en gennemskanning, og størrelsen på den lille var helt perfekt, hjerte og hjerne var toppen, og hun havde sjældent set SÅ flot en rygrad før.
Men... da vi nåede til nyrerne blev hun stille, den kære jordemoder, kørte noget rundt, og måtte så fortælle at hun lige ville hente en læge til at be- eller afkræfte hvad hun havde set. Det er ikke noget alvorligt, men det skal tjekkes. Vores kære lille har nemlig dobbeltanlæg i højre side (= Den har simpelthen TO nyrer i højre side, og én i venstre). Både læge og jordemoder garanterede os at det ikke er farligt, og at man som regel ikke gør noget ved det, heller ikke rent levemæssigt senere hen. Ingen særlige forbehold.
Hmm... Okay, lidt af et chok, og forhåbentligt ikke flere af dem tak?! Og der kom ikke flere, den lille er sund og velskabt, og ja, nu lyder jeg nok lidt egoistisk og utaknemmelig, men ønskede mig MEGET MEGET en pige, og da hun fortalte at der altså IKKE er nogen tap eller lign., ja, så kunne hun da sige at der var 14 nyrer, og jeg var nærmest ligeglad 
Alt ser ud til at jeg får min højt ønskede lille pige, og så er vi blevet enige om at vi ikke skal have flere børn, og manden får kappet kuglerne, og min gave bliver en brystreduktion når jeg er færdig med at amme 
Er super glad for at det ikke var alvorligt, og endnu mere for kønnet, måtte lige dele det med jer.