Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Sidste skanning, både godt og skidt
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 09:19

Ja, så er jeg blevet skannet for sidste gang, det var en gennemskanning, og størrelsen på den lille var helt perfekt, hjerte og hjerne var toppen, og hun havde sjældent set SÅ flot en rygrad før.
Men... da vi nåede til nyrerne blev hun stille, den kære jordemoder, kørte noget rundt, og måtte så fortælle at hun lige ville hente en læge til at be- eller afkræfte hvad hun havde set. Det er ikke noget alvorligt, men det skal tjekkes. Vores kære lille har nemlig dobbeltanlæg i højre side (= Den har simpelthen TO nyrer i højre side, og én i venstre). Både læge og jordemoder garanterede os at det ikke er farligt, og at man som regel ikke gør noget ved det, heller ikke rent levemæssigt senere hen. Ingen særlige forbehold.

Hmm... Okay, lidt af et chok, og forhåbentligt ikke flere af dem tak?! Og der kom ikke flere, den lille er sund og velskabt, og ja, nu lyder jeg nok lidt egoistisk og utaknemmelig, men ønskede mig MEGET MEGET en pige, og da hun fortalte at der altså IKKE er nogen tap eller lign., ja, så kunne hun da sige at der var 14 nyrer, og jeg var nærmest ligeglad :-)


Alt ser ud til at jeg får min højt ønskede lille pige, og så er vi blevet enige om at vi ikke skal have flere børn, og manden får kappet kuglerne, og min gave bliver en brystreduktion når jeg er færdig med at amme :-)


Er super glad for at det ikke var alvorligt, og endnu mere for kønnet, måtte lige dele det med jer.




MVH Tine Vejlstrup


Gravid med termin 5/4 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke med at det blir
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 09:44

en pige...


godt at det ikke er alvorligt.


MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

Diverse ting sælges:

bla. drengetøj str. 2-3 år, hagesmække,barnevogn og opvasker:

my.qxl.dk/accdb/ viewItem.asp?IDI=516632804

tjek mine annoncer:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!!!
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 09:47

Hej


Tillykke med din "måske" pige. :D


Vil blot fortælle at min far har 3 nyrer, og lever i bedste velgående. :D


Hilsen


Jette


0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 10:17

Stella: Tak, jeg er bare ovenud lykkelig, har drømt om en pige hele mit liv, og manden har en søn fra tidligere forhold, så én til ville bare være , for de er lige barnlige når de er sammen hehe...


Jette: Tak, og ja, jordemoder og læge sagde også at det ikke var farligt eller noget, men man vil jo aller helst have et helt normalt barn :-)




MVH Tine Vejlstrup


Gravid med termin 5/4 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 min far...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 10:20

har også 3 velfungerende nyrer, så det er ganske ufarligt som du har fået fortalt..


MEtte



Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd
 
 20 ugers scanning?
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 11:55

Hej Tine.

Tillykke med det hele og dejligt at det ikke var alvorligt


Var det 20 ugers scanning, du var til?


Den skal jeg nemlig til om 14 dage, d. 26/11, og jeg var slet ikke klar over at man kunne se så meget.

Nu er jeg da endnu mere spændt på scanningen, og håber også bare jeg venter et sundt og raskt barn .


Mange Hilsner

Karen




Nyuddannet NURSE - venter Solos Landtinus føl i april 2008!!


- OG venter vores første barn til april 08!

0
0
Svar på denne tråd
 
 har en veninde
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 14:11

med 3 nyrer. Hun fungerer 100% normalt, så det ville jeg ikke tage så tungt. Havde det ligesom dig.. ville have en pige, og fik det også ..


Fjordhest er bedst!
0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalala
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 15:22

Har en nevø med kun en, dog forstørret, han har det også fint :-)


Tillykke :-)


Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karen...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 16:41

Karenkix: Ja, det var 20 ugers, altså gennemscanningen, og man kunne se nogle ting tydeligere end andre. Desværre lå hun dårligt, så ingen sådan super billeder, men det er nu også okay så længe hun er sund og rask :-) Der er ingen garanti for at kønnet kan ses, og ej heller for at de ser rigtigt, men det er da et hint, og tror ikke de siger noget hvis de er meget i tvivl...




MVH Tine Vejlstrup


Gravid med termin 5/4 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ang. køn
Forfatter: 
Dato:  14-11-2007 18:44

Hej


Ang. køn, så hører man rimelig tit nogen som har fået forkert køn at vide ved 20 ugers skanning. Bla. min veninde, hun ventede en pige i uge 20 men ved en købt 3D skanning nogle uger senere var der vokset en tap på... Det er ikke for at skræmme, men...


Hilsen


Jette


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider