Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 En lille nissepige
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 15:27

Jaaeh, i troede nok i fik Emma-musen at se i nissepige-outfit!


Men må desværre skuffe jer.

Dog skriver jeg netop for at høre HVOR man kan købe en sådan nuttet lille nissepigekjole henne? For penge, - vil ikke give det hvide ud af øjnene for noget hun kun bruger 1-2x i år.


Dvs. max 100kr for har set nogen på nettet til deromkring. Men ville lige høre om I kendte nogen danske indkøbssteder eller billigere steder på nettet.


Udseende:

  • Skal være en kjole
  • Kjolen skal være rød
  • Der skal være plys på ærmerne ved håndledet
  • Der skal være plys på kanten af kjolen - nederst
  • Eventuelt plys om taljen/i kraven
  • Gerne en lille syning/snefnug/mønster på brystet af kjolen
  • Meget gerne matchende sko
  • Størrelse 68

Har set et sæt i Ellos:



Men kjolen koster 150,- og den størrelserne starter ved str. 92 = alt for stort.

Skoene er dog TOTALT nuttede!


Og hvis I skaffer et købssted skal i NOK få et billede eller to af hende med den på ;D :P





Den 1. august 2007 kl. 12:23

blev min skønne datter Emma født.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Drengesæt???
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 15:38

Jeg kunne da også godt bruge et drengesæt... til julekortene f.eks. Dog i str. 74 :-)



Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har et i dreng
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 17:22

jeg købte det til oliver i dreisler storkøb mener jeg da han var ca 6 mrd.


MVH.

Stella Jakobsen

mor til

Oliver 30/06-04

Daniella 24/11-05

Diverse ting sælges:

bla. drengetøj str. 2-3 år, hagesmække,barnevogn og opvasker:

my.qxl.dk/accdb/ viewItem.asp?IDI=516632804

tjek mine annoncer:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalala
Forfatter: 
Dato:  13-11-2007 17:23

H&M har Nissepigekjole/Nissedragt til 98,- str 56-86


shop.hm.com/shop/ do?action=viewshopping...RN_BAB_OVE side 2



Rikke Fejrskov
"Life is like a box of chocolate. You never know what you're gonna get" - Forrest Gump

Sikkerhedsvest sælges! Kun brugt en gang

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider