Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Mit ur tikker igen,hjælp...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 09:26

Ja som sagt er mit ur begyndt at tikke igen, har været sådan lidt on and of det sidste år. Vi har altid sagt at vi kun skulle ha´to børn. Og manden har fået lukket forneden, da det var hans ønske, fair nok. Men nu er problemet at jeg føler at jeg ikke er færdig med at få børn hva gør man så Jeg er vildt forvirret, og tænker det nok bare er baby kulder og det går over.. Vi har 2 skønne piger på 3 og 6 år, de er bare fantastiske, men drømmen om også at ha´en dreng er der stadig. Ved godt at jeg ikke selv kan bestemme hvilket køn der bliver ud af det. Så er der jo også lige det at vi ikke kan gøre det på normal vis da han jo er "lukket" sammen forneden. Hva´søren gør man??? Måske nogle der har prøvet det samme eller bare har lidt råd.

Ved ikke helt hva jeg ville med det her indlæg, men måske lidt håb på gode råd.

Opstaldning tilbydes til islænder eller pony.

Lev livet mens du kan!!

WWW.Billigste-pris.dk

0
0
Svar på denne tråd

på samme måde
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 09:50

Hejsa jeg har det på samme måde dog er min mand ikke blevet snippet endnu... min yngste søn er 6½måned så det er bestemt ikke lige nu jeg ønsker at blive gravid men om et par åt måske men mind mand vil ikke have flere børn overhoved vi har 2 nu. er det så bare det eller hvad?

MVH Rikke

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 10:39

Ja godt spørgsmål, skal det bare være sådan?? Måske du er heldig at få ham overtalt når nu den lille er blevet lidt ældre

Jeg syntes også det er super dejligt nu hvor mine piger er blevet så store at de kan klare så mange ting selv. Ta´tøj på lege med hinanden, gå selv mm. Er det bare baby kulder, orker jeg at "starte forfra".. Nu er der lidt mere tid til hestene og alle de andre gøre mål, hva´så hvis der kommer en baby??

Lev livet mens du kan!!

WWW.Billigste-pris.dk

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 15:42

er der virkelig ikke andre???

Lev livet mens du kan!!

WWW.Billigste-pris.dk

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 16:58

Nej, min er ikke snittet, og kunne lige vove på det før vi har et mindre fodboldhold, eller er blevet for gamle. Heldigvis er vi enige om det endnu (men har også kun en), men jeg forstår din frustation meget godt.

Tag en snak med manden, det kan nogle gange lykkes at operere sammen igen. Ved ikke om der findes andre muligheder hvis han skal være faderen.

Vil han ikke, må du prøve at affinde dig med det, og nyde de to dejlige tøser du har!

Nanna.

Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk

Bog sælges, se præs.:

Lisbeth Liebmann og Gitte Haag:

"Når to bliver til tre - At skabe en familie sammen"

0
0
Svar på denne tråd

insiminering
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 12:47

Altså jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, men tænker lidt at de kan jo tage æg ud af kvindens æggestokke, så mon ikke de kan hente de små svømmere i hans ædlere dele, og så putte dem ind i dig?

Du må have forhørt dig hos en læge...

Dit indlæg gav en god snak her hos os, nettop fordi vi jo ikke ved hvordan det ser ud i fremtiden, så manden her får ikke lov at snitte noget før alderen alligevel er så høj at jeg siger stop - har en drøm om et mindre fodboldhold, men manden er ikke helt ening...

Maria

Mor til Silje 30.05.07

Skal giftes d. 10. maj 2008

0
0
Svar på denne tråd

hvad med at
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 13:39

... melde jer som plejeforældre?

Det skulle kunne give mulighed for baby-nærhed uden alle graviditets-generne :-)

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 14:11

Man kan faktisk godt trække de små svømmere ud fra hans pung, har undersøgt det. De siger også at det vil være mere sikkert at gøre det end at få det syet sammen igen.

Pleje forældre har vi også snakket om, syntes det er lidt svært hva man skal stille op. Måske bare nyde de 2 dejlige guld klumper vi har

Lev livet mens du kan!!

WWW.Billigste-pris.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider