Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Barnets bog - hvad skal der stå?
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 08:23

Hej.


Da jeg synes de bøger man kan købe omkring barnet er ret elendige har jeg bestemt mig for at lave en selv (i fotoprogram og få det printet ud på noget kraftigt karton)! Enten skal den så herefter sættes i et ringbind ellers skal det sættes sammen ved kopimand - det har jeg ikke helt bestemt mig for.


Jeg har lavet følgende sider:

- født-dato, ugedag, kl, sted, vægt, længde

- stamtræ + søskende

- fødslen, jordemoder, læge, hvordan den gik

- så søger jeg et skema man selv kan tegne længde og vækstkurve ind i til også at sætte deri.

- oplevelser under opvæksten

- mit første hånd og fodaftryk, hårfarve, øjenfarve

- barnedåben - præst, faddere, gudmor, gaver

- da jeg var så gammel kunne jeg ... rulle rundt, selv sætte mig op, sidde sikkert, kravle, selv rejse mig op ved ting, gå uden støtte, gå med støtte.

- mine første ord


HVAD MANGLER DER? Håber på lidt hjælp.


Mvh Lise :-)


Avl af Tinkere

-> Tinker hoppeføl + hingsteføl født i 2007.

Nyindkøbt hoppeføl kommer hjem

sidst i september.


www.Stutteri-Hauge.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt forslag
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 08:29

Dåben

Gaver

Besøg

Fødselsdage

Tegninger

Sygdomme

Hilsen fra Oldeforældre, bedsteforældre, forældre, faddere osv.

Mit første hjem

Mit ynglingslegetøj

Min ynglingssang



Mange hilsener Ann-Rikka :-)


Nu som frue og mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie. Hel havre købes, Vestsjælland

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Ann-Rikka
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 08:35

Der var da lidt, som jeg ikke selv havde tænkt på. Tak for det.


Avl af Tinkere

-> Tinker hoppeføl + hingsteføl født i 2007.

Nyindkøbt hoppeføl kommer hjem

sidst i september.


www.Stutteri-Hauge.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 fgilækjh
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 09:26

den første tand, 1. dag i institution, børnehave, passet ude af fam osv osv.. jul, fødselsdage, senere skole.


Fjordhest er bedst!
0
0
Svar på denne tråd
 
 første...
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 21:01

ferie

første ord



Hilsen WinnieK

0
0
Svar på denne tråd
 
 Før fødslen
Forfatter: 
Dato:  04-11-2007 21:58
Et brev til dig - Sådan følte vi, da vi vidste, at du var på vej
Din forventede fødselsdato - du blev født den
Mens vi ventede på dig - mors og fars følelser
Vi hørte dit hjerte slå første gang - mor mærkede dig sparke første gang - Første ultralydsscanning
Køb af udstyr - fødselsforberedelse
Indretning af børneværelset - farver - tapet og maling - tekstiler - møbler - prikken over i´et
Pige- og drengenavne - vores ynglingsnavne - hvorfor vi kan lide dem - endelige valg - kælenavne
Fotografier
Navnebåndet fra hospitalet
Kort, gaver og blomster, vi fik foræret - Dine allerførste gæster - deres hilsner til dig
Din første nat hjemme
Dine første gæster hjemme
Du finder dig til rette - tidspunkter, hvor du er sulten, vågen, søvnig. Du græder, når ... Du elsker at
Dit første bad - reaktion - ynglingsbadedyr - ynglingslege
Sengetid - du sov i dit eget værelse første gang - du sov natten igennem første gang - sengeritualer
Første gang du fokuserede dit blik - fulgte en genstand med øjnene - løftede dit hoved - lo
Dit første smil - pludren - du sagde "mor"/-"far" første gang - vi købte dit første par sko
Din første mad - skemad - reaktion - fingermad - første gang du sad i en høj stol - drak af en kop
Mad du kan lide/ikke lide - ynglingstallerken og ske - sjov og leg ved bordet - ynglingsopskrifter
Udflugter
0
0
Svar på denne tråd
 
 fortsættelse
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 10:36
Første tur i klapvogn, parken, bil, bus, tog og flyvetur. På besøg hos f.eks. dine bedsteforældre
Første fest
Dine yndlingsbøger, tv-programmer og videoer, børnerim, eventyr, tøjdyr, tøj, tilbehør, personer, steder, legekammerater, lege og aktiviteter/pasning uden for hjemmet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 1. gang...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 13:50

første gang babyen sad på en hest ikke at forglemme - det er jo hestenettet

Første hest og evt første kæledyr

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider