Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Greve svømmehal
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 17:27

Jeg kan huske at der en dag var et indlæg med hvilke svømmehaller der var bedst egnede til babysvømning.

Her blev Greve svømmehal nævn. Nu har jeg været inde og se på deres hjemmeside. Vandet i deres babybadebassin er "kun" 33 grader C. Jeg mindes at have læst at det skal værefra34 - 38 grader C. så er 33 nok?

Hvor kan i ellers anbefale at svømme med de små?

På forhånd tak

Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang

0
0
Svar på denne tråd

Vestbadet
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 17:38

Vi var til infomøde i Vestbadet i torsdags og det ser altså supergodt ud. Lærke starter i hvert fald her i midten af november. Bassinet er i et aflukket rum, så de små ikke bliver alt for forvirrede at al larmen fra de andre bassiner.

/Tina

0
0
Svar på denne tråd

Greve er kanon
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 18:47

Jeg kan varmt anbefale Greve. Vandtemperaturen er okay, min søn har aldrig frosset.

Underviserne er helt i top - de er altid parat med en hjælpende hånd/gode råd.

Og så synes jeg deres BabyLounge er kanon - det er indrettet til børn og deres mødre, og man føler sig godt tilpas. Der er legetøj, mikroovn, højstole osv. Og man låner autostol/klapvogn til at fragte dem rundt derinde. Jeg er også glad for kravlegården i omklædningsrummet...

Jeanette

Kylling blev der sagt....!

0
0
Svar på denne tråd

Roskilde
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 20:23

Plejer at tage i RoskildeBadet og er rigtig glad for det. Vi tog til Greve en dag, for at prøve noget andet, og jeg må indrømme at jeg synes ikke det var noget særligt.

Ikke noget jeg gider køre efter en anden gang i hvertfald...

mvh Trine - mor til Mads 200506

Don´t let a fool kiss you
....or a kiss fool you

:-PKun den der forsøger det latterlige, kan opnå det umulige

0
0
Svar på denne tråd

Roskilde Badet - så bliver
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 21:37

det ikke bedre synes jeg nu hvor Tera suser rundt selv. Greve brugte jeg en del mens hun "hang" fast på mig. Roskilde har begge dele - både et 40-60cm stort bassin de mindste kan trave rundt i selv og et stort 120cm bassin hvor man kan bære dem rundt.

Roskilde Badet er total lækkert efter ombygningen.

Mvh Gitte
Mor til Tera 2½ år + dreng i maven termin 14/12

0
0
Svar på denne tråd

Greve...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 22:43

Da vi boede på Vallø tog vi hver torsdag aften turen til Greve svømmehal, og gud hvor vi nød det!

Vi fik anbefalet Greve af vores sundhedsplejerske, og vi blev bestemt ikke skuffet.

Vandet var rigtig nok 33 grader, og det var bare helt perfekt synes jeg. Derud over er vandet jo mere salt end andre steder, hvilket også gør det bedre for babyer.

Dengang vi svømmede var det med "Ulla" (Som vist forøvrigt hed Ann Kirstine i virkeligheden) som instruktør, og hun var bare genial! -Desværre blev hun meget syg af kræft, men om hun er kommet ovenpå og igen arbejder i Greve, ved jeg ikke... måske I andre ved det?

Hilsen Anima.

4 super gode ungheste, med gode spring og dressur afstamninger sælges.

-Se præs. for yderligere info.

-Redet af proffesionel.

0
0
Svar på denne tråd

svømme
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 09:21

Vil bare lige sige at solrød også er helt fin. og er billigere end greve.

25/6-07 blev jeg mor jubii

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 10:32

Lyder til at det ikke er helt skidt

Vestbadet? Ligger det i Rødovre? Det er lige umiddelbart det jeg kan finde på nettet og så er det for langt væk.

Mht Roskildebadet er tiderne, så vidt jeg kan se, fra 8-10.00 og så kan Per ikke være med, hvilke jeg synes er vigtigt.

Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang

0
0
Svar på denne tråd

Tider i Roskildebadet
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 15:57

der er åbent for babyer i deres normale åbningstider og ikke kun i en kortere periode. De er flinke til at hjælpe med babysvøm hvis man er "grøn" på det område.

Mvh Gitte
Mor til Tera 2½ år + dreng i maven termin 14/12

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 19:13

Gitte : Jeg vil helst have alt skåret ud i pap (burde du efterhånden vide ) og vil helst derfor i starten, gerne gå til babysvømning, med underviser på hele tiden.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider