Da vi boede på Vallø tog vi hver torsdag aften turen til Greve svømmehal, og gud hvor vi nød det!
Vi fik anbefalet Greve af vores sundhedsplejerske, og vi blev bestemt ikke skuffet.
Vandet var rigtig nok 33 grader, og det var bare helt perfekt synes jeg. Derud over er vandet jo mere salt end andre steder, hvilket også gør det bedre for babyer.
Dengang vi svømmede var det med "Ulla" (Som vist forøvrigt hed Ann Kirstine i virkeligheden) som instruktør, og hun var bare genial! -Desværre blev hun meget syg af kræft, men om hun er kommet ovenpå og igen arbejder i Greve, ved jeg ikke... måske I andre ved det?