Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

smalle fødder
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 11:08

Hej

Mine børn har smalle fødder, og derfor er det svært at finde støvler der ikke skøjter rundt på fødderne af dem.

Fik på et tidspunkt et tip herinde omkring en skobutik på strøget i KBH, men kan selvfølgelig ikke lige huske hvad den hedder... Nogen der har tip til gode skobutikker i Storkøbenhavn??

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Hvor smalle?
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 11:15

Langt størstedelen af smalle børnefødder plejer at kunne passe Naturino, SuperFit og især Primigi(alle 3 forhandles i Skoringen) lave smalle støvler til børn. Ellers prøv at lægge en indlægssål i, det tager også gerne lidt af bredden, og får støvlerne til at sidde bedre. Ligeledes er det en fordel med snører fremfor velcro.

Med venlig hilsen

Lene

Der er plads i bilen fra Sjælland til Kjellerup(McLean-kursus) d. 3. og 4. Nov. Send mig en PB.

Frelst, hellig og lettere irriterende...

0
0
Svar på denne tråd

smalle fødder
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 11:37

Hejsa

Det er den yngste der er værst.. Klipklapper og badesandaler er håbløst for store og sidder bare og rasler

Har været i den lokale skoringen, synes ikke lige de havde noget der passede... og som damen kunne lide

De sidste par år har hun haft eccos smalle model.. Den vil hun også gerne have iår, men problemet er lidt at hun ligger mellem str. 32 og 33 - 32 passer lige netop og så skal hun ikke vokse noget i vinter... str. 33 bliver for bred selv med en sål i..

Er altså ikke så meget for at give 600.- for et par støvler der måske kun holder til januar.

Vil tage en tur ind til københavn i dag og se om vi kan finde noget der passer

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

fodtøj
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 17:23

skoringens mia maja kollektion har alt til rimelige priser og de holder

vejlefamilien
0
0
Svar på denne tråd

Forskellige
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 21:51

Mikkel har også vildt smalle fødder og ankler, så han skøvler nemt rundt i sko og vinterstøvler.

Vi har også brugt Eccos den smalle de sidste 4 år, vildt gode.

I år prøvede han også et par Geox i Tops sko, de sad også godt.

/Louise

louisemattie.googlepages.com
www.nybolig.dk nr.675s2
0
0
Svar på denne tråd

smalle fødder
Forfatter: 
Dato:  31-10-2007 10:16

Hej

Efter at have drønet rundt i flere forskellige skobutikker - uden at finde noget som damen kunne lide Endte vi op med et par Ecco - en anden model end dem som hun har haft de sidste 2 år..

Kiggede på nogen Auroto Rap specielt til smalle fødder - men dem kunne damen selvfølgelig ikke lide (heller ikke min smag)

Angulus, som jeg er rimeligt vild med kan hun overhovedet ikke passe, fødderne skøjter bare rundt.

Nu skal jeg bare lige have fundet et par til den store.. Hun vil gerne have den samme model som sin søster, men de var desværre udsolgt i hendes størrelse..

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Støvler i KBH
Forfatter: 
Dato:  03-11-2007 20:57

jeg ville gå i PLUTO Børnesko i Rosengården, de er suverænt bedst til børn og med det største udvalg uanset du har brede eller smalle fødder.

mvh Jeanne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider