Hejsa
Det er den yngste der er værst.. Klipklapper og badesandaler er håbløst for store og sidder bare og rasler
Har været i den lokale skoringen, synes ikke lige de havde noget der passede... og som damen kunne lide 
De sidste par år har hun haft eccos smalle model.. Den vil hun også gerne have iår, men problemet er lidt at hun ligger mellem str. 32 og 33 - 32 passer lige netop og så skal hun ikke vokse noget i vinter... str. 33 bliver for bred selv med en sål i..
Er altså ikke så meget for at give 600.- for et par støvler der måske kun holder til januar.
Vil tage en tur ind til københavn i dag og se om vi kan finde noget der passer
Hilsen
Anne