Ja hvis det var mig selv var jeg jo ikke tvivl, men Lærke har fået en bullen finger. Jeg kan jo ikke putte hendes finger i varmt sæbevand og regne med at det holder mere end 2 sek. Men hvad gør man så?
Det gør jo rimeligt ondt at have sådan en - min stakkels lille pige!
I skal bare til at lege i sæbevand! En skål med lun sæbevand (sæbespåner) evt noget vat, for det er sjovt at lege med i vand! Der kommer meget vand ud over det hele, men det er bare sæbevand