Kan huske at der for noget tid siden var nogen der skrev om hvordan man kunne vaske indtrækket fra barnevognen.
Min er blevet lidt jordslået og det vil jeg så gerne af med..
- men hvordan??
Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06
Ejer af Skot af Lilleris
Verdens dejligste oldenborger !
Rodalon!
Prøv at søge på indlæg skrevet af mig, tror at det er det du tænker på...
Mange hilsner Christel,
mor til Anna født d. 21.7.06 og Kasper født d. 22.10.07
Brændeovnsgitter købes, skriv pb hvis du har et til salg.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet