Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 længe siden
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 11:09

Ja det er jo længe siden jeg har været aktiv men nu er jeg her da igen.. så lige en update på hjemmefronten her :)


Athena render rundt som har hun ikke bestilt andet og hygger sig i efterårets vejr...

På min hjemmeside kan I se flere billeder af hende hvis det interesserer jer:)


Lige et par stykker her :

27 oktober, på jagt efter kastanjer med naboens pige:)



7 oktober i fuld hopla som altid :)


1 september, vi andre må ikke smage hendes lagkage :)


Ja det er så lige alt fra prinsessen.. hendes mor forsøger at finde en hest hun kan passe engang imellem.. eller evt engang om ugen.. så kender noget her i mit område (Odense så sig gerne til)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Årh hvor hun er
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 21:29

kær! Hvor gammel er hun lige præcis nu? Er hun fra den 1. september?



Christel

2 dejlige shettere sælges samlet - se præs.


Hvis du keder dig weekenden d. 3/4 november - så har jeg et helt hus der skal males indvendigt*S*




0
0
Svar på denne tråd
 
 jeps.. ..
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 10:16

hun er fra den 1 september 2006.. altså er hun snart... øhhh 14 mdr :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ih, synes bare
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 10:27

hun ser så stor ud i forhold til Viktor som er fra d. 24 september. Men, det er nok fordi hun går på det første billede



Christel

2 dejlige shettere sælges samlet - se præs.


Hvis du keder dig weekenden d. 3/4 november - så har jeg et helt hus der skal males indvendigt*S*




0
0
Svar på denne tråd
 
 Onde onde mor
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 11:49

giver du hende lov til at spise lagkage??


Fede billeder og dejlig pige (y)


Mvh Gitte
Mor til Tera 2½ år + dreng i maven termin 14/12




0
0
Svar på denne tråd
 
 HundeGitteMor
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 19:26

Jeg var ikke meget for det, men her på Fyn er det åbenbart normalt at barnet til sin første fødselsdag får sin helt egen lagkage.


Kan du forestille dig et svineri og hvor svært det efterfølgende var at forklare Athena man ikke bare klaskede sin hånd ned i maden???

(forklaring: MIn veninde tog Athenas hånd og klaskede den ned i kagen, for Athena spiste troligt med gaffel)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider