Ja det er jo længe siden jeg har været aktiv men nu er jeg her da igen.. så lige en update på hjemmefronten her 
Athena render rundt som har hun ikke bestilt andet og hygger sig i efterårets vejr...
På min hjemmeside kan I se flere billeder af hende hvis det interesserer jer:)
Lige et par stykker her :

27 oktober, på jagt efter kastanjer med naboens pige:)

7 oktober i fuld hopla som altid 

1 september, vi andre må ikke smage hendes lagkage 
Ja det er så lige alt fra prinsessen.. hendes mor forsøger at finde en hest hun kan passe engang imellem.. eller evt engang om ugen.. så kender noget her i mit område (Odense så sig gerne til)