Jeg er alene med tre piger i alderen 10 og 7 år samt en på 9 mdr, så vi har også barnevogn med.
Mine kriterier var at der jo selvfølgelig skulle være plads, og at den skulle være driftsikker. det skulle være til at betale når der skulle købes reservedele osv osv.
Flere sagde i kor til mig : køb Toyota 
Så efter anbefalinge fra familie og venner fandt jeg en Toyota Carina E. super dejlig bil. Min er fra 95 og kostede 35000 + lev. Den er ekstrem velholdt. Det er ikke en st.car, men bagagerummet er temmelig stort. Der er rigeligt med plads til oppakning inkl. hele barnevognen.
Selvfølgelig ville jeg da bare super gerne have en diesel st.car, som køre 18 km på literen, men den slags penge har jeg ikke til at investere i bil.
Held og lykke
Med venlig hilsen fra Gitte