Jeg sidder lige og slår plat og krone med mig selv om jeg skal ringe til sundhedsplejersken, men forhøre mig lige herinde først.
Sagen er den at Silje begyndte på grød da hun var 4 mdr, da hun sov elendigt om natten. Hun er nu oppe på at få en potion grød til middag og en potion kartofler til aften, og så får hun en flaske vælling inden hun kommer i seng. Det har virket rigtig godt på nattesøvnen, førhen vågnede hun 3-4 gange om natten for at spise, nu får hun kun 1 gange.
Men hun får bare ikke ret meget ved mig mere!
Hun får ved mig ca. kl. 3 om natten og så igen om morgenen ca kl. 7. Og så spiser hun ellers ikke mere hele dagen før kl. 3 om natten! - Altså udover grød og kartofler 2 gange om dagen.
Det synes jeg jo ikke er ret meget for en bette purk på knap 5 mdr. Og læste en "madplan" for små i den alder den anden dag, hvor der ihvertfald var amning formiddag, eftermiddag og aften... Men hun er jo ikke sulten?
Hun er en lille vips, men er glad og trives, men alligevel bliver jeg lidt bekymret...
Hun får vand at drikke til sin grød, og mme til kartoflerne (resterne af det jeg har lavet mosen på)
Er det OK at hun ikke får mere, eller hvad?