Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Erfaring med bobike stol og shopper cyke
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 12:37

Jeg har sådan en shopper cykel fra kvickly, og nu har vi lige købt en bobike cykelstol, men den kan ikke sidde på min cykel. De stænger fra stolen der skal ned i beslaget er for korte, da det stel beslaget skal sidde på sidder for langt nede. Forstår i hvad jeg mener ???


Nogle der ved om man kan få et andet beslag til sådan en cykel???

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nye stænger :)
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 20:12

Kan du ikke få nogle andre stænger til cykelstolen? Det kan man til Hamax, nogle i forskellige længder og vinkler.

Håber du finder en læsning på problemet.


/Rhaja :)

Mor til Tobias, 23.august 2006 med termin 2. februar 2008 :)

Babytøj sælges, se min præsentation.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider